hu

email:
pass:

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)

:: Ajánlott böngésző ::

- Túrák, találkozók -

Pannonia Weekend 2003

(Sly & KissB - 2003-09-15)

Már hosszú ideje szerettünk volna részt venni egy igazi motorostalálkozón, így mikor felfedeztük az egyik motorosújságban a felhívást a Pannónia találkozóra, repestünk az örömtől. �Igazi találkozó, és még ráadásul a kedvenceink lesznek ott�. Még aznap megállapodtunk benne, hogy mindenképpen ott leszünk. Felhívtuk a megadott számot, és egy rendkívül rokonszenves fiatalember fogadta hívásunkat. Barátságosan invitált minket, részletezte a programokat, majd gratulált ahhoz, hogy motoron kívánjuk megtenni a Kunszentmiklósig tartó utat.

És megtörtént!

(HyGy & Kacc - 2003-08-03)

Túl vagyunk az első szocimotoros találkozón. Ez most úgy hangzik mintha szenvedtünk volna. Pedig nem (kivéve mikor gyalog hegyet másztunk :) de azért az is jó volt), akikkel eddig beszéltünk egyöntetűen azt mondták, hogy ez volt életük legjobb motoros találkozója. Többünknek ez volt az első találkozója és elég magas mércét állított a többi találkozó elé.

Túraleírás: Partium - Erdély - Havasalföld

(Orbán Csaba - 2003-01-27)

Már az első fogarasi gerinctúra alkalmával megfogott az alattunk kanyargó szerpentin, és feltett szándékom lett, hogy végigmotorozom rajta. Az idén úgy éreztem, eljött az ideje. Következzen röviden a történet...

Útinapló - Horvátország

(Moravetz Sándor - 2002-11-19)

Már viszonylag fiatalon volt szerencsém eljutni és megismerni a Balatonnál nagyobb kiterjedésű vizeket, ezért igyekeztem minden nyáron tenger mellett nyaralni. Ez többé-kevésbé sikerült is, de valahányszor a turistabusz mellett ácsorogva megláttam egy motoros csapatot, irigység fogott el, hogy ők milyen szabadok, nekik milyen jó. Nos, idén megtudtam, hogy mégsem olyan jó nekik, de azért ezerszer jobb motorral túrázni, mint busszal túristásdit játszani.

Horvát túra

(HyGy & PeetAir - 2002-10-10)

Aki azt hiszi, hogy szocimotorral hosszabb távra elindulni -különösen külföldre- őrültség, annak bizonyos szinten igaza van. Viszont legalabb nem unatkozunk az úton. Bár a nyugati motorokkal megtett túrákról szóló cikkek is említenek némi szerelést.