hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2017. december 11. hétfö 
Árpád

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 540 oldal
|< [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 következő >|

gyimesigy
válasz erre | email2017-10-28 22:08:27
Szia merre van az a bolt Harasztin?
sorszám: 26999 (146770)
(előzmény: hzoltaan, 2017-08-28 21:33:30)

 
 
Sparrow Kapitány
válasz erre | email2017-09-23 01:24:59
Sziasztok!
638/350-es JAWA-hoz keresek generátor forgórésze alá való rugós alátétet. Tudjátok, az a fura hullámos alátét.
Légyszi' segítsetek!
Köszönöm szépen!
sorszám: 26998 (146735)

 
 
venosz
válasz erre | email2017-09-19 19:14:14
Elkelt!
sorszám: 26997 (146733)
(előzmény: venosz, 2017-09-19 13:10:48)

 
 
venosz
válasz erre | email2017-09-19 13:10:48
Sziasztok Jawa 634 350 eladó! Napi használatban, papírok nélkül :D Tel: 0620 256 4849 Kisebb hibákkal(féklámpa de műküdik, úlés cserére szurul). Kitűnő motorikusan, futómúvek gumik, fékrendszer, hibátlan. 5 éve nyúzom, előtte garázsban állt. Tehát 6 éves. soha nem hajtottam túl, 110 el csak előztem, olaj mindig volt benne.
sorszám: 26996 (146732)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2017-09-09 16:18:11
Igy van... Nekem gyujtas volt mindig szar, de at volt alakitva sokminden, lehet, azert is.... Gyertyakulcs, gyertya, kis drotkefe.... Gyujtashoz szerszamok. Es az imbuszosdi az marha jo dolog, valoban!
sorszám: 26995 (146705)
(előzmény: liter6, 2017-08-30 10:23:19)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-08-30 10:35:50
Alapvetően ha rendben van egy motor, én csak a svájci bicskámat viszem magammal, a többire ott a mastercard :)

Neked kell tudni mi a gyenge pont, ahhoz vigyél dolgokat. (megszakító, szerszámok)
Nekem a szerszám tárolóban kényelmesen elfért az EU csomag, izzókészlet, gyertyák, gyertyakulcs, alap szerszámok, gyorskötöző, szigetelőszalag, meg egy készlet bowden, ja meg persze tartalék megszakító.

Igaz én lecseréltem imbuszfejűre a csavarokat, mert az kevesebb helyet foglal, és nem kell szenvedni a szétgyalázott fejjel.
sorszám: 26994 (146687)
(előzmény: liter6, 2017-08-30 10:23:19)

 
 
liter6
válasz erre | email2017-08-30 10:23:19
Sziasztok!

Kérdezném a nálam tapasztaltabb kolegákat, hogy Jawa 634-hez kisebb környékbeli túrákhoz milyen alkatrészeket és szerszámokat célszerű magammal vinni, hogy ne maradjak az út szélén. Bér úgy látom, elég szűkös hely van ezeknek, az elsősegélycsomag majdnem megtölti.
Köszi!
sorszám: 26993 (146686)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2017-08-29 14:47:05
Mikor kerdeztem tole, hogy miert itt, akkor azt mondta, hogy tizensok evig eleg volt napi 2-3 orat elb**i azzal, hogy bejut a belvarosba.

Gondolom, akiknek cucc kell, azok ugyis megrendelik tole neten vagy kicsettegnek Harasztira. Erdemes kimenni, tenyleg jo a bolt. Meg seged is van! :D
sorszám: 26992 (146683)
(előzmény: Keri, 2017-08-29 07:09:25)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-08-29 07:09:25
Ezt jó hallani hogy nem épült le egy készlet nélküli webshopra...csak hát az eredeti ügyfélkörtől meglehetősen messzire esik, ez biztos rontja az üzletet.
Aztán meg lehet hogy a webshop lett a húzó ágazata, így annyit nem romlik mint amennyivel csökken a költsége.
sorszám: 26991 (146677)
(előzmény: hzoltaan, 2017-08-28 21:33:30)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2017-08-28 21:33:30
Meg juniusban volt szerencsem kimenni az uj boltba egy par aprosagert. Van parkoloja, van hely cuccnak, meg motor is allt ott bent! Komoly nagy bolt, es a tulaj is Dunaharasztin lakik, ezert neki ott nyilvan sokkal sokkal jobb. A bolt is tenyleg remek! No meg a kiszolgalas is a regi, volt minden ami kellett. Nagy volt az orom!
sorszám: 26990 (146673)
(előzmény: Árpád, 2017-08-22 17:06:24)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-08-26 10:27:21
Ja, költözik.
Biztos drága a belvárosi üzlet bérlete, és a forgalom meg csökken.
Pedig régen 3 bolt is volt abban az utcában.
sorszám: 26989 (146660)
(előzmény: Árpád, 2017-08-22 17:06:24)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-08-26 10:24:00
Így van.
Addig kell csavarni amíg meg fel nem keményedik, fél fordulat vissza, után a bowdenen kell addig húzni míg a bowden meg nem feszül majd visszalazítani kicsit hogy legyen egy kis lazaság a bowdenben.
sorszám: 26988 (146659)
(előzmény: Árpád, 2017-08-20 20:25:23)

 
 
liter6
válasz erre | email2017-08-22 19:43:23
Szia!

Igazad van, mert jobban megnéztem és a bowden háza két részből áll, csak hiányzik közüle az állító csavar. Ezek szerint vennem kell egy újat. Közben megtaláltam, az én automatám 638 típusú, így találtam hozzá leírást. Köszi a segítséget!
sorszám: 26987 (146651)
(előzmény: Árpád, 2017-08-22 17:06:24)

 
 
Árpád
válasz erre | email2017-08-22 17:06:24
Valaki kicserélte a bowdent egy nem teljesen tipus azonosra. Így nem igazán tudod tökéletesre beállítani.
A futár motoros boltba van megfelelő bowden. Legalábbis a külseje megfelelő. 2490 ft. 2330. Dunaharaszti, Knézich u.17.
De van web boltja is.
https://futarmotorosbolt.hu/termek//jawa-350-634-638-kuplung-bowden-gyari----4722
Itt megnézheted miről beszélek

Fura hogy most már két Futár motoros bolt is van. A pesti, Zichy utcai gyakorlatilag alig van nyitva. Költözik Peti vidékre?
sorszám: 26986 (146648)
(előzmény: liter6, 2017-08-22 14:49:32)

 
 
liter6
válasz erre | email2017-08-22 14:49:32
Szia!
Most már egész tanácstalan vagyok. A gépem 634-7 típusú az adattábla szerint, 1983-as, a motorszáma 632-vel kezdődik. A kuplung autómata nem olyan, mint ami az erről az oldalról letöltött kezelési utasításban van. A kiemelő kar hátrafelé áll, az állítócsavart nem ellenanya, hanem egy laprugó biztosítja, és a blokkfedéken lévő lyukon keresztül elérhető, állítható. A bowden hosszát csak a végén lévő csavar oldásával lehet szabályozni.
sorszám: 26985 (146646)
(előzmény: Árpád, 2017-08-21 20:39:31)

 
 
Árpád
válasz erre | email2017-08-21 20:39:31
Én az oldalsó csavarral kezdeném, majd a bowdenen lévő, aztán megint a blokk, így tovább. A kettőt szinte egyszerre állítva szoktam belőni.
De nem vagyok biztos benne hogy ugyanarról beszélünk. A 634 bowden külső része két darabból áll. ezek között van egy csavar ami széttolja a két darabot. Ugyanaz a szerepe mint a többi motoron a karon lévő csavarnak. Nem ütköző, hanem feszesség állító.
Amúgy vigyázz. Ha az oldalsó csavart nagyon betekered, még bowden nélkül is csúszni fog a kuplung. Ha nagyon kint van a csavar akkor meg nagyon feszíteni kell, ha egyáltalán lehet annyira feszíteni a bowdent hogy legalább a kar teljes behúzásakor kiemeljen rendesen. A bowden karhoz való elvezetésével is vigyázz, sehol ne csavarodjon a külső, ne surlódjon a belső szál. A 634 hajlamos szakítgatni a kuplung bowdent ha nem figyelünk rá. Főleg az után gyártottat. Szerencsére szakadás esetén haza lehet vánszorogni a félautomatával. Bár elég macerás a dolog. Volt hozzá szerencsém. Azóta mindig van nálam tartalék.
sorszám: 26984 (146640)
(előzmény: liter6, 2017-08-21 20:17:06)

 
 
liter6
válasz erre | email2017-08-21 20:17:06
Köszi!
Most az a gondom, hogy nem emel ki rendesen a kuplung, mikor egyesbe rakom a váltót, reccsen váltáskor. Ha jól értem, először az ütköző csavarral beállítom a kar holtjátékát, majd ha azt szeretném, hogy korábban oldjon ki a kuplung, befelé tekerem az oldalsó csavart.
sorszám: 26983 (146639)
(előzmény: Árpád, 2017-08-20 20:16:45)

 
 
Árpád
válasz erre | email2017-08-20 20:25:23
A blokban lévő csavart egyébbként mintha a félautomata váltó beállítására találták volna ki eredetileg. Mert bizony, a 634 kuplungol a váltókar lenyomásakor, ha úgy van beállítva.
sorszám: 26982 (146634)
(előzmény: Árpád, 2017-08-20 20:16:45)

 
 
Árpád
válasz erre | email2017-08-20 20:16:45
Azzal a csavarral tudod állítani a kuplungot, de én nem a holtjáték beállításnak nevezném, Inkább a tartományt állítod vele.A két szélső érték: Behúzva is fog még valamennyit, vagy kiengedve is csúszik. Befelé csavarva a csavart a kuplung egyre korábban kezd oldani.
Holtjátékot inkább a bowdenen lévő csavarral lehet állítani. Nem a karon van az állító csavar, a bowdenen. A két állítási lehetőséggel plussz a bowden befogási helyével lehet a kuplungot belőni jóra. Külön külön nem vezet az állítás tökéletes eredményre.
sorszám: 26981 (146633)
(előzmény: liter6, 2017-08-20 19:41:54)

 
 
liter6
válasz erre | email2017-08-20 19:41:54
Szasztok!

Jawa 634-es kuplung kar holtjátékát hogyan tudom beállítani? A blokk jobb fedelén van egy lyuk, amelyen keresztül egy hasított fejű csavar elérhető, amely a kuplunautomatában van és egy laprugó biztosítja. Ezzel tudom állítani a holtjátékot? Mikor nő illetve csökken a holtjáték? Köszi!
sorszám: 26980 (146632)

 
 
CzetkaSzabi
válasz erre | email2017-08-10 09:11:20
Szia, Köszi szépen a választ, megpróbálom mégegyszer szétszedni, hátha valami piszok maradt még valahol..hátha megoldódik..ha nem, jövök vissza:)
sorszám: 26979 (146594)
(előzmény: Keri, 2017-08-09 16:29:32)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2017-08-09 19:59:56
At vettem eszre, mikor tettem fel az elektronikus gyujtas/generator egyseget, hogy a fotengely boldogan lotyog hossziranyban 1-2 mm-t... ez szerintem messze nem jo dolog.

Mikor a motor jar, rendesen lathato, ahogy ki-be ugral a lendkerek. Van egy fordulatszamtartomany, ahol egesz gyoran ki-be ugral.... Talan a generator forgoresze tamasztotta hossziranyban valahogy? (persze, soha nem nezegettem, hogy a kis kiallo butyoknek van-e hossziranyu jateka...
sorszám: 26978 (146593)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-08-09 16:29:32
Üdv köztünk!
Inkább ide válaszolok, nem az MZ topikba :)

Lehet hogy jobb választ tud adni olyan aki ismeri a típus sajátosságait.
Nagyon régen volt Jawam, és nem is olyan karburátorral mint a tied. Nem tudom milyen elven működik a tied, de ha felpörög leállás előtt, akkor nem kap elég üzemanyagot.
Azért pörög fel mert előtte sokat kapott a szívató miatt, ami rendjén is van, mert ha optimálisat kapna akkor nem lehetne gyorsítani, egyből lefulladna ahogy ráhúzod a gázt.

Jelen esetben arra tudok tippelni, hogy egy szelep részben lezárja a karburátor szívótorkát és így dúsít. Ekkor a kialakuló vákuum miatt több üzemanyagot tud beszívni, kevesebb levegővel.

Na de ha csak így működik akkor az alacsony benzinszintre utalhat, vagy a főfúvóka, esetleg az alapjárati fúvóka dugulására.
Mivel nem ismerem a karburátort, még az is lehet hogy a szívatónak is külön fúvókája van.

A lényeg, hogy szedd szét atomjaira, pucold ki, az összes fúvókát, járatot takarítsd meg, tömítéseket ha szükséges cseréld, úszószintet állítsd be halál pontosan, a szétrohadt réz alkatrészeket szintén cseréld.
Ha ez megvan akkor jöhet a súbertű és alapjárati rendszer beállítása.

Apropó főtengely szimmering is rendben legyen.
sorszám: 26977 (146592)
(előzmény: CzetkaSzabi, 2017-08-09 10:50:22)

 
 
CzetkaSzabi
válasz erre | email2017-08-09 10:50:22
Sziasztok,
Új vagyok itt, és örülök , h idetaláltam..:)
Nemrég tudtam venni egy 1969-es Jawa 250-es Cz-t. Fel szeretném teljesen újítani..csúnya a festése, de motorikusan majdnam teljesen jó.
Több kérdésem is lenne:
Hol lehet a tankot krómoztatni?
Beindul, de amint visszatolom a szívató kart leáll. Mi a baj??
Motor kihúzatás után gáz vissza...csörög a csapszeg. Ezt hol, vagy hogyan lehet javítíni??
Köszönet minden válaszét !!
sorszám: 26976 (146590)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2017-07-30 13:07:37
Ez postaval 21000 volt.
a csomag tartalma: egy mart kb 5mm vastag alu alaplap, ami tartja a statort meg a jeladot. (ezek valami kinai motor alkatreszei, tehat gondolom beszerezhetoek, ha kideritem mi is pontosan)
Alaplap felcsavarozva a dinamo helyere (2xM6)
Stator egy tavtarto gyuruvel felcsavarozva az alaplapra
a lendkerek pedig a forgoresz helyere jon mindennemu pozicionalas nelkul. Ugy tunik, hogy a lendkerek kupossaga pont olyan, mint a CZ-jawa fotengely kupossaga. (vagy meg lett munkalva, ezt nem tudom)
A csomagban van meg egy teljesen kiontott gyujtasmodul, fesszabalyozo, gyujtotrafo.

Ahogy irtam, a vezetekek rovidek, de szerencsere elertek a bal oldali oldaldobozig.

A gyujtast mar teszteltem, azonnal indult tole a motor pedig beallitani egyaltalan nem egyszeru, hiszen a szenzor stabil, a lendkereket kell odebbtenni...

Szep alapjarata volt. Egyenlore ennyit tudok.

21000-ert ha tenyleg jo 12V 80W generator es elektronikus gyujtas, akkor szerintem jo cucc.

par kep itt:

http://advrider.com/index.php?threads/cz175-new-bike-converting-to-12v.1221697/page-4
sorszám: 26975 (146535)
(előzmény: gyimesigy, 2017-07-25 15:14:56)

 
 
gyimesigy
válasz erre | email2017-07-25 15:14:56
A vape gyújtás 80-ezer- ft teljesen vízhatlan,mivel műgyantával van kiöntve az elektronika.Hall elektronika 2-db villanyszerelő kötődobozba van berakva,ami nem annyira vízhatlan.
sorszám: 26974 (146525)
(előzmény: hzoltaan, 2017-07-25 09:35:53)

 
 
gyimesigy
válasz erre | email2017-07-25 14:48:58
Sziasztok a Tranzisztoros (hall jeladós) elektronikus gyújtás 2 hengeres JAWA típusokra A gyújtásrendszer ára 27500Ft+Áfa.mullerelectronics@gmail.com itt találtam rá!
sorszám: 26973 (146524)
(előzmény: hzoltaan, 2017-07-25 09:35:53)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2017-07-25 09:35:53
nna, vegre elkezdtem felszerelni a gyujtast... hat nem vagyok oda erte...
- az alloresz helyere jon az alaplap, de rovid hozza a csavar, raadasul felfekszik a csapagyhazra. Nincs tavtartozva, ami szerintem kellene, mert igy nem lehet rendesen meghuzni, az 5mm alaplap tutti azert egy kicsit deformal, esetleg kesobb lelazul... grrr. (csinalhatok tavtartot)

A vezetekek rovidek. Talan eler az oldaldobozig, hogy feltegyem a gyujtasmodult es a fesszabalyzot... de ha nem? Grrrr

a stator megintcsak tavtartok nelkul van felcsavarozva egy kozpontosito gyuru az egesz, amit tartja. Ok, kozel a csavar, de akkor sem szeretem. Lehetne az a gyuru ugy munkalva, hogy megvezzesse a csavart nem?

De a legmasszivabb: A lendkerek helyzete adja meg a gyujtas idopontjat. Felteszenm, de eleg szivas beforgatni a fotengelyt t-3mm-re, aztan kitekerni a csavart amivel odatekerem, majd feltenni az ekeletlen lendkereket... Mi fogja megtartani, hogy ne porogjon le?
Na majd meglatjuk! Allitolag jol mukodik, de azert most vannak ketsegeim.
sorszám: 26972 (146523)

 
 
lajos
válasz erre | email2017-07-14 20:32:39
Szervusz! Megváltam 6V-os gépektől. Sajnos nem tudok eladó gyújtást. Ami volt azt szétszedtem.
sorszám: 26971 (146476)
(előzmény: gyimesigy, 2017-07-14 09:50:49)

 
 
gyimesigy
válasz erre | email2017-07-14 09:50:49
Szia készen esetleg tudsz eladó gyújtást?
sorszám: 26970 (146475)
(elözmény: lajos, 2017-06-09 16:38:17)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2017-06-30 16:53:55
Igen, valoban ezt irtad, en meg hencegtem, hogy a 634-ben soha nem makkant meg. Nna, ez is megvolt.

:D

Kiprobalom azt a CDIs gyujtas- 12V generator dolgot, eleg jokat olvastam rola egy forumban ahol par ember ecsetelte par evnyi hasznalat utan.
sorszám: 26969 (146438)
(előzmény: Árpád, 2017-06-30 15:14:17)

 
 
Árpád
válasz erre | email2017-06-30 15:14:17
A forgórész ha a kefék nincsenek kötve sehova, szakadást mutat föld felé. Ezért könnyű a kimérése. ellenállás mérőnek a csipogó állását lehet használni. Ha csipog logó kefékkel földhöz képest, akkor annyi. De próbalámpa is jó ha valakinek nem lenne éppen műszere.
Ez az amit minap írtam. Közvetlenül fémre tekerték a lakkozott huzalt. A lakk nem valami erős dolog mechanikailag. Ha valaki szerencsés örökké tart a cucc, ha viszont olyan mint én, rendszeres a zárlat.
De legalább könnyű leszedni. Már nem emlékszem, nyolcas vagy tizes csavart kell beletekerni az excenter helyére, az símán lenyomja. Elég maszívnak találtam a menetet, nekem még nem szakadt ki. Csak nem szabad elfelejteni hogy amikor már szorul a csavar, nem kell tovább eröltetni, hanem kalapáccsal tengelyirányba rákoppintani. Semmi baja sem lesz a csapágyaknak.
Arra figyelni kell hogy az új forgórészt ne tegyük le sose talpára állítva. Azt nem szereti.
sorszám: 26968 (146437)
(előzmény: hzoltaan, 2017-06-30 14:19:06)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2017-06-30 14:56:55
Hat... 8000 a forgoresz ujonnan, vagy veszek teljes CDI gyujtast, 12V statorral 20000-ert. :)

A neten meg jokat irnak rola. Asszem belevagok. ;)
sorszám: 26967 (146436)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2017-06-30 14:19:06
Nna, akkor kuka, mert ugy 2.5 ohmot mutat mindket vege a fold fele.
Amugy hany ohm lenne a jo?

12V-ra tekert cucc nem lenne epp rossz. de itt lehet kapni 6Vos forgoreszt, igaz, nem olcson... 8000 korul van.
sorszám: 26966 (146435)
(előzmény: Árpád, 2017-06-30 10:49:22)

 
 
Árpád
válasz erre | email2017-06-30 10:49:22
Ha az állórész mindkét vége lóg a levegőbe, nincs gerjesztés, csak a maradék mágnesesség gerjeszt. Ilyenkor nem is lehet fesz.
A forgórész ha zárlatos, majdnem mindig föld felé az. Le kell kötni mind a két kefét, utána mérni ellenállást föld felé. Ha levegőben lógó kefék pár ohm ellenállást mutatnak föld felé, a forgórész kuka. illetve mégse kuka mert néha nem lehet kapni. Ha nem kapsz másikat, ujra kell tekercselni. De ha újra kell tekerni, el lehet gondolkodni hogy dupla menettel, fél keresztmetszettel 12 voltosra is lehet tekertetni. Egész jól szuperált az a pár darab 12 voltosra alakított 634 amivel találkoztam. Csak hát akkor aksi, izzók, feszszab, indexrelé, duda, minden cserélődik.
sorszám: 26965 (146434)
(előzmény: hzoltaan, 2017-06-30 09:36:13)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2017-06-30 09:36:13
Ok, lemertem, gondolom a forgoresz hulla.

alapjaraton akarmit kotok akarhova, 0,3V, megporgetve 1V.

kiprobaltam csak a kefeken, az egyik letestelve, es rendesen bekotve (az alloresz mindket vege foldon, a szabalyzotol a vezetek szabadon)

Ezenfelul megmeregettem az ellenallasokat bar ilyen kicsi ellenallasoknal ezek a muszerek nem tul jok:

forgoresz 2.5ohm, alloresz 5ohm. forgoresz mindket vege 2.5-ot mutat a fold fele (ez fura), az alloresz pedig szakadast.

Gondoltam lemerem a csereblokkomon, aztan latom, hogy azon meg nincs is dinamo, ellenben szimmering sem, szoval az egerek partyznak a meztelen csapaggyal, aminek a haza jol korbe is van kalapalva... asszem reszeg voltam, mikor azt elhoztam! :D

Nna, gondolom forgoresz a ludas?


sorszám: 26964 (146433)
(előzmény: Árpád, 2017-06-29 20:51:12)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2017-06-29 21:12:12
Üdv urak, 350 638-hoz gázkart keresek műszerházzal együtt (két félből összerakható műanyag ház). Akinek van, ne tartsa magában. Pest megye előnyben.
(Email helyett inkább ide jöjjön a válasz.) Előre is köszönöm!
sorszám: 26963 (146430)

 
 
Árpád
válasz erre | email2017-06-29 20:51:12
Talán a soha tönkre nem menő forgórész? :)
kösd közvetlenül az áálórészt földre, nézd úgy mekkora a feszültség háromezres fordulatnál. Így kiderül, a forgórész vagy a szabályzó a hibás.
Ha jól emlékszem és földre huzva szabályoz. ha nem, akkor értelem szerűen iktasd ki a szabályzót.
sorszám: 26962 (146429)
(előzmény: hzoltaan, 2017-06-29 18:17:16)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2017-06-29 20:46:27
Milyen ellenallas ertekeket kellene mermen a dinamon? Keresem, keresem, de sajna meg kell kernem a jol informalt Urakat, hogy ujbol irjak le, mert nem talalom... :(
Koszonom szepen!
Hogyan teszteljuk a dinamot? Adjak 6V-ot az alloreszre es merjem mi jon ki belole forgo motornal...?

Ezt olvasom es nem ertem... Pedig jo vagyok villanyban...

http://restauratura.blogspot.com/2016/02/a-jawa-350-elektromechanikus.html
sorszám: 26961 (146428)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2017-06-29 18:17:16
Nem itt hencegtem, hogy soha nem doglott meg a toltesem? :D
Na, ma vilagito tolteslampaval ertem haza.
Elektronikus fesszabalyzo, 6V-os Jawa dynamo. Jo magas fordulaton a toltesellenorzo lampa elhalvanyodik. Hazaertem vilagitassal is, es 6.2V volt az akksiban. Toltest merni nem tudtam, a digitalis muszerem megkattant, es 666-ot mutatott. Hahahha! :D a mutatos meg megallt 6.2-n es annyi.

Ramertem a dinamora, de meg nem kotottem le semmit. Gondolom van erre egy jo segedanyag valahol online...? :)
sorszám: 26960 (146427)
(elözmény: lajos, 2017-06-06 12:02:35)

 
 
liter6
válasz erre | email2017-06-27 22:38:06
Kedves kollégák!

Keresek JAWA 350 634 hársó rugóstaghoz felső rugótámaszt (remélem így hívják). Ez az a két félből álló alátétszerű alkatrész, ami nem engedi a rugót felfelé lecsúszni a rugóstagról. Ha van valakinek, nagy segítség lenne.
sorszám: 26959 (146419)

 
 
bodnár
válasz erre | email2017-06-16 21:01:56
bocs beragadtak betűk
sorszám: 26958 (146389)

 
 
bodnár
válasz erre | email2017-06-16 20:57:29
Abból az olasz dobozosból a múltkor találtam otthon egy csomó bontatlant...
sorszám: 26957 (146388)
(előzmény: bodnár, 2017-06-16 20:54:43)

 
 
bodnár
válasz erre | email2017-06-16 20:54:43
dfddddffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
sorszám: 26956 (146387)

 
 
gyimesigy
válasz erre | email2017-06-13 15:34:51
Szia nem jut eszembe,de ha jól emlékszem Péternek hívják,aki egyszer írt nekem gyújtás ügybe.
sorszám: 26955 (146384)
(elözmény: lajos, 2017-06-09 16:38:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-06-13 08:03:36
Nyugodjon békében!
sorszám: 26954 (146381)
(előzmény: Teknőc, 2017-06-13 07:43:46)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-06-13 07:43:46
Amikor Beteg lett, akkor adta el a Jawáját, emlékeim szerint. Akkor beszélt, írt ide, reménykedett. Utána bő félévvel eltűnt, s akkor hallottam másoktól, hogy kicsi a remény. Majd hallottam a Halálhírét. Sajnáltam. De ő is már fent motorozik.(S nem most történt.) Sajna, mindig van valaki, aki távozik..De ha megőrizzük emlékeinkben, akkor velünk maradnak. Emlékeinkben, képekben, szavakban, mondatokban, s igen, valakinek vitáinkban... Lényeg, akinek van eladó szettje, s van aki megveszi, jó dolog, nem gatyi. Vedd meg meg nyugodtan az ajánlótól, ha jó állapotú...S igen, sztem most is Jawáwal halad felettünk, égi országúton...:)Egyre kevesebb az olyan motoros, aki tisztel minden kétkerekű társát, ő az volt.... Nyugodjon Békében!
Teknőc
sorszám: 26953 (146380)
(előzmény: Árpád, 2017-06-12 16:34:04)

 
 
Árpád
válasz erre | email2017-06-12 16:34:04
Olyan hihetetlen.... Pedig olyan jókat vitatkozgattunk. Nyugodjon békében.

Nehéz a találkozás a halandóságunkkal.
Egy bizonyos kor után már felmerül ilyenkor az emberben, ő mikor következik. Utána az, hogy eddig mit csinált.
Szóval nem is tudok igazán mit írni erre a szomorú hirre.
sorszám: 26952 (146379)
(elözmény: lajos, 2017-06-10 19:45:43)

 
 
furfarag
válasz erre | email2017-06-11 12:10:43
Nyugodjék békében:-(
sorszám: 26951 (146378)
(elözmény: lajos, 2017-06-10 19:45:43)

 
 
furfarag
válasz erre | email2017-06-11 12:10:42
Nyugodjék békében:-(
sorszám: 26950 (146377)
(elözmény: lajos, 2017-06-10 19:45:43)

 
  Összesen: 540 oldal
|< [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 következő >|

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Jawa (26999)
MZ (48838)
Motoros túra (17486)
Pannónia (6538)
Motorszervíz (2866)
police (1762)
Simson (3402)
Dnepr (125)
Ural (61)
Izs (606)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu