:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás Összesen: 170 oldal
Sziasztok..... adott 1 559 panelka restaurálása.A ket oldal deklit szeretném visszaállitani eredeti állapotába.A serulésektol megszabaditottam lecsiszoltam enyhén poirozott most. Viszomt tovább nem szeretném emelni a fényét,söt eltuntetni akarom a fényt rola. patinás legyen azt szeretném....enyhén szurke árnyalatu. Tudnátok valamiféle eljárást ehez? udv dakar
Minden kedves barátomnak békés boldog karácsonyt kívánok!
http://www.kfmklub.com/e_107images/newspost_images/karacsonys.JPG
Üdv! 2T rezonátorral kapcsolatban keresek egy hozzáértőt.
S eredetiben:
https://www.youtube.com/watch?v=Xpyy8EIU8hg
Teknőc
https://www.youtube.com/watch?v=_xK5ORi9NuM
Teknőc
túravideók, túráiról, helyszínekről(fél Eu) s egyebekről, itt:
https://www.youtube.com/channel/UC__2crEq-5UG-Oqzia45Ztw/videos
Teknőc
ezekre az eszmecserékre, s helyszínekre idézek:
2017-07-26 11:48:27
Szép túra, életre szóló kaland egy 125-tel!
https://hegylakok.hu/2017/04/kismotor-nagy-kaland-1-resz/
https://hegylakok.hu/2017/04/kismotor-nagy-kaland-2-resz/
https://hegylakok.hu/2017/04/kismotor-nagy-kaland-3-resz/
https://hegylakok.hu/2017/04/kismotor-nagy-kaland-4-resz/
https://hegylakok.hu/2017/05/provance-kismotor-motorostura/
https://hegylakok.hu/2017/05/andorra-kismotor-nagy-kaland/
https://hegylakok.hu/2017/05/kismotor-tura-spanyolorszag/
https://hegylakok.hu/2017/05/kismotor-lisszabon/
https://hegylakok.hu/2017/06/gibraltar-kismotor/
https://hegylakok.hu/2017/06/gibraltar-kismotor-2/
https://hegylakok.hu/2017/06/kismotor-ronda-spanyolorszag/
https://hegylakok.hu/2017/06/kismotor-toledo-malaga/
https://hegylakok.hu/2017/07/kismotor-belgium-motorostura/
Teknőc
Igen, sajna nem leszünk mi sem fiatalabbak. De igazából a következő okok:
1. Alapszabály, ha Olaszországba mentem eddig Ausztriában MINDIG zuhogott az eső. Volt, hogy nem kicsit! Ez frusztráló.
2. Ott helyben a kisebb motorral sokkal jobb csavarogni, de lemenni nem lenne olyan vicces - nem mondom, hogy lehetetlen.
3. Gumi, lánc stb. egy dízel autó költségei azért jóval kedvezőbbek. Bónusz, hogy Rómából pl. egy kis kajálós megállással hazaértünk. Motorral ezt biztosan nem bírnám.
4. A cucc. Ruhák, eszközök, sok kaja... mind elfér a kocsiban. A Multipla+CBR125 kombó meg jó, mert nem kell hozzá az utánfutó - de egy kempingben gondolom az sem jelentene gondot...
És igen, elég az egy hét. Nekem inkább a nettó 4 nap jött be. Inkább megyek többször, többfelé.
Mondjuk Spanyolba gondolkodok telente, de oda tényleg kell 24 óra a lejutáshoz.
Mondjuk szerintem bármilyen látnivalóból elég 1 hét. Szép, szép, de a túl sok olasz városkától is meg lehet csömörleni.
Öregszel te is, mi? :)))
8000 van a motoromba és már lassan gumit kéne cserélni, nekem is egyre vonzóbb az utánfutózás :D
Like!
Amit betervezett azt én elosztanám 10 évre, még úgy is bőven sok lenne...
A múltkor leugrottunk Rómába pár napra. Mondanom sem kell, hogy hetekig lenne mit nézni, csak a városban.
Szerintem egyébként ezt jobb úgy, hogy kocsiba motort be, lezúgni és ott kiélvezni a helyet. Még ha ez kicsit HD-sen is hangzik, de gyakorlatban megállja a helyét! :P
Újra úton nem soká!
YBR 125..ismét..
kismotoros túra.. Italy..
Le a kalappal előtte!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10217390087084587&set=a.1134494643008.22970.1246565994&type=3&theater
Teknőc
Gratula a babisoknak!
Nemcsak Horvát és Balkán meghódítva, hanem idén Lengyelt is megjárták...
Lengyelhon:
https://www.facebook.com/gabor.farkas.3194/posts/1902098666500569
Sztem lesz majd videó is... majd..
pár túrabeszámoló.. még..
tőlük...
Ja, s Dél-Alföldiek.. :)
https://www.youtube.com/watch?v=lKPa51-Jk-c
https://www.youtube.com/watch?v=w10X2AJ1ZgE
https://www.youtube.com/watch?v=CkRkuf0Oa2A
Teknőc
http://onroad.hu/2018/03/12/segedlet-hogyan-tervezz-motoros-turat/
2. oldal jó.
Elsőt kár olvasni...
Bár nem a tudás miatt...
Teknőc
https://www.facebook.com/100013337080821/videos/375822479538985/
Teknőc
Szemre vigyázni!
Hm. Legalább van gép, s ez is jó dolog.
No, az jó, ha van munka, fizetés.
Helyre álllsz, legalább anyagilag.
Az élet változó, de legalább élsz.
Az életben soha semmi sem állandó.
De legalább jó hírek...
Teknőc
Még hideg van, tehát nem tudok motorozni. :). Komolyra fordítva szót, nem tudom. Mindig is szédültem egy picit, most talán egy kevéssel jobban. A szemem most elmegy, el kellene mennem végre a Délpestibe megnézetni. Addig nem tudom, várható e további romlás gyorsan. Ha felmelegszik az idő kipróbálom a motorozást. Persze addig a motort is össze kell lapátolni, sokat állt. Tavaly nyáron még beindult. :)
Jelenleg hibakereső technikus vagyok, már február másodika óta . Így is kaptam 203 ezret a számlámra. Jövő hónaptól még hozzájön havi 12 ezer SZÉP kártyára, meg már mostanra összejött 8 túlóra. Csak rengeteg adósság felgyűlt az állandóan kieső, munkanélküli időszakok miatt.
Szóval a pénz több mint amikor tanítottam, csak a meló tűnik szarabbnak. Reggel 5 óra 55 re megyek és nagyon fáradtan jövök. Két szünet van csak. Ami szintén baj, hogy nagyon belassultam, szerintem sokat is hibázom. Rendesen kijöttem a gyakorlatból. De még nem tették szóvá, nagy az esélye hogy belejövök mielőtt kirúgnának.
Tehát minden változó. Ez még mindig jobb mint a teljes reménytelenség.
Kuplungot könnyítettem, de mivel én használom hegyi felfutón oda a nyomatékvesztés miatt nem érdemes használni. Én tudás pénz hiányában nem Mz kupázok, néha pályanapon kamillázok hátul a porban. A kupát meghagyom az ügyes vékony srácoknak.
Akkor még mindig nem tudsz motorozni? Vagy csak óvatosan?
Ez a törvény akkora marhaság.
Keresztapám középsuliban tanított nyugdíj mellet BME-n oktatott meg írt pár könyvet is de most már nem taníthat szakmai tantárgyat sem. Aztán meg rinyálnak hogy nincs elég tanár. Most szakkörnek álcázva tanít rádiótechnikát.
Ja és a kupufogó ETZ-hez szerintem is a katonai a legjobb.
Kuplungot könnyítetted?
Nekem olyan könnyű a főtengely, hogy utcán szinte kezelhetetlen, pörgetni kell, hogy legyen benne erő, de elég robbanékony ettől.
Illetve gyors gázkar is praktikus ha még nincs.
Lecsó fent van a Sportmotoron, a szerelés topikban előfordul.
Rég írtál, rég hallottam felőled.
Sajnos, túl ismerős a helyzet. Anyagi és Egészségügyileg is.
Sajnálom a munkahelyedet. Pedig jó volna együtt motorozni.
Még tócsniról is mindig eszembe jutsz.
Tudod, én megrögzött kismotoros vagyok, én sem szeretnék más tempóra már váltani.
De majd meglátjuk…
Teknőc
A Sárkány nevezetű motor szerelő aki versenyzett is nnó, a felömlők számának növelésével hozott ki csuda eredményeket az ETZ-bőll. Gondolom ez TS-re is igaz lenne.
De neki a gyár szálítoot spéci hengerekt, amiknek az anyaga bírta a meggyengítést. Úgy tudom az átlagos henger nem bírná az ilyesmit.
Valamennyi javulást szerinte az is hozna ha a levegő/benzin arányt a fordulatszám is tudná befolyásolni. Pl a lukakkal ellátott főfúvókatartó, ahol a szívott levegő sebességétől is függ a porlasztott bezin mebyisége. De ezt már írtam régebben is.
Talán jobb ha olyannak szeretjük motorunkat amilyen, előfordul hogy a kisérletezgetésnek komoly ára lesz. Például egy tönkrement henger, vagy egy 125nél megragadt henger miatti zakózás. Ahogy öregszem, úgy válok még békésebbé, elnézőbbé. Jó nekem a jawám, úgy ahogy megteremtették. Illetve csak jó lenne ha az egészségem és az anyagi helyzetem engedné a motorozást.
Törvény változás miatt nem taníthatok általánosban. Megint kiesett két-három hónap mire állást találtam a szakmámban. Meg a szédülésem is változatlanul elég erős, a szemem javulása is megált egy nem tökéletes szinten. De meglátjuk...
Mármint a kipufogó a katonai.
Lehet elengedem ezt a gyújtás módosítást, mondjuk Pócson még rákérdezek Lecsóra, neki a P20-on van valamilyen.
Az enyémben mondjuk most Etz blokk van katonaival megy, én eléggé a gyári és katonai híve vagyok szerintem annál jobb már nem kell.
TS-nél inkább a felömlők áteresztő képessége korlátozzák be szerintem a nagyobb terheléseket. Esetleg kipufogóval több értelme van játszani, mert ugye azt te is tapasztaltad az ETZ-den hogy a TS kupi mennyivel alacsonyabb fordulatra van hangolva.
Hogy őszinte legyek nem tudom.
Soha nem láttam még működőt, annak ellenére hogy én is írtam már ilyen programot PIC-re. :)
Ha tekergeted az előgyújtást akkor érezheted hogy egyes tartományokban jobban viselkedik. Pl. alapjárat környékén kicsi kell, aztán egy darabig növekszik, végül magas fordulaton megint csökkenteni kell. Tehát a pörgetéshez igazán nem szükséges változó, elképzelésem szerint inkább alacsonyabb fordulatokon válik kicsit kezelhetőbbé a járás.
Egyébként Neked volt gyakorlati tapasztalata a dologgal?
Én egy Ts 250/1-re raknám fel, ami veterán hegyi felfutókon, 24 óráson megy, néhanap pályanapokon.
Egyszerű kibelezett dinamóval töltés nélkül gyári megszakítóval 3,3 mm előgyújtással.
A kétfelömlős hengernek egyik hátulütője, hogy alulról nyomatékos, de fenn már befárad hagy időt mindenre. :)
Arra gondoltam ha egy gyújtástérképet lehetne adni neki szívócső depresszió méréssel mondjuk egy egyszerű MAP szenzorral.
Ha valaki kísérletezett már ilyennel és megerősítene benne, hogy van értelme akkor lehet foglalkoznék a dologgal.
Esetemben nem feltétel a motor élettartam, fogyasztás, stb.
Szia!
Közben rátaláltam a ma élő honlapra ahol az IGC-60 vezérlőt lehet kapni potom 20 ezerért.
Éppen ez a bajom, hogy van-e gyakorlati haszna a dolognak, vagy csak a lelkünknek tesz jót?
roxracing. eu.
Írtam nekik, de nem válaszoltak...
A cikk végén megadott telefon és e-mail cím nem él?
Amúgy ha most kéne ilyet csinálnom akkor
egy Arduino Nano-t programoznék fel.
Kínaiaktól 1000forint alatt jön ingyenpostával, és USB-s, meg mindent tud amit kell....bár szerintem még mindig nincs sok értelme.
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a veterán korú cikkel kapcsolatosan ami a programozható előgyújtás szabályzásról szól tudtok-e valamilyen infót,esetleg Pool kollégáról?
Érdekelne a dolog, viszont látom, hogy a cikk 2005-ben íródott, de hátha foglalkozik még a dologgal.
49 ml azaz fél dl
sorszám: 8462 (146801)
( előzmény: hatvankettes, 2018-02-17 13:55:38)
Kösz lajos a segitségedet,de ez egy más tipusu teleszkop. Egy félig átaludt éjszaka rájöttem a megoldásra. Mivel főlfelé bonthatatlan ,így csak lefelé jöhet szét. A terhelés fokozat állitojának van egy álása ahogy szét lehet bontani. És láss csodát,szétjött. Most már csak a csillapitóba betöltendő olaj mennyiségét szeretném megtudni. Ha tudsz légyszives segíts.
Szervusz! Összenyomva és valahogyan rögzíteni a rugót. Ettől kezdve semmi ördöngösség. Valószínűsítem, hogy a felső szemnél van egy két darabból álló egymáshoz illeszkedő alumínium alkatrész. Azt kell eltávolítani.
sorszám: 8460 (146799)
( előzmény: hatvankettes, 2018-02-14 18:32:30)
Sziasztok! Kénék egy kicsi segitséget ,hogyan lehet szétszerelni a 125 cz hátsó teleszkopját .
Köszönöm .a hatvankettes
Békés boldog ünnepeket kívánok!
https://atankonyvontul.files.wordpress.com/2015/12/motoros-angyal-1938bc3b3l.jpg?w=640
img[https://atankonyvontul.files.wordpress.com/2015/12/motoros-angyal-1938bc3b3l.jpg?w=640]img
értem.
Ez van.
Sajna, nem sokan vannak itt mostanság, vagy legalábbis mindenki passzívan téli álmát alussza.. :)
Más téma:
Hanglatvarázs:
https://youtu.be/Q5Mb1z1sbGo
Teknőc
Takarásból szaladt elém és 50re volt állítva a tempomat.
Ha nem is látszik a fényvisszaverő, azért tesznek a kabátokra.
Amúgy igen, jók ezek a láthatósági övek.
Vártam, hátha valaki más is ír hozzá.
Értem. De mivel már igen jó eső és időjárás állóak ezek a (-s főleg!) láthatósági kabátok, s árban sem drágák, nem csoda hogy egyre több robogós, mopedes használja őket.
Viszont a legtöbb jó minőségű motoros kabát még mindig árban egy kismotorosnak drága.
Lehet, hogy emiatt is inkább a napi használatos, kismotoros, futárok, munkába járók napi viselete.
A „Nagymotoroson” nem láttam ilyen ruházatot, persze, mert a defenzív védelem adta motoros kabát már neki elérhető kategória.
Olcsóbb motoros kabáton (30-40 ezer alatt általában) általában nem látok fényvisszaverő részeket, arra pedig kitűnő ötlet a kabát felett egy ilyen „fényvisszaverő-öv” pótolja a mellényt, s jobban is mutat a sötétben, figyelemfelkeltő… ;) :)
Hm. A személyes tapasztalatod a múltkori hivatkozásomat juttatja eszembe:
Igen, életképtelen emberek, ezért kell körültekintően, óvatosan közlekedni.
Hiszen, látod, vagy nem látod, mi lehet belőle. :) „bőven féktávon belül”.. Hátha még takarásból szaladt volna eléd…? :) Sajna, ez ilyen. Igyekszik az ember, de másért is te vagy a felelős, főleg, ha annak sajnos, hiányzik a belátás képessége. Ez van. A jelszó inkább óvatosan.
Teknőc
Vannak fényvisszaverő részek a motoros ruháimban.
De pont ma volt hogy majdnem elütöttem a kretén gyalogost. Zebrán ugyan, de kiugrott elém körülnézés nélkül takarásból, bőven féktávon belül. Sötét volt, közvilágítás szar, zebra felfestése nem látszik, tábla sem a sötétben, fekete ruha rajta, csak a szembejövő autók fényét kitakarta egy pillanatra akkor vettem észre.
És a kretén elkezd nekem mutogatni hogy neki van elsőbbsége mert zebrán van, miközben a jeges úton csúszok felé dudálva...nagyon életképtelenek az emberek.
Akkor feldobok egyet:- Láthatóság.
Ma reggel két mopedes motorososon láttam ezt a kabátot:
http://www.epkezlab.com/product_info.php/products_id/2469
Viszont szerintem egy ilyen öv is sokat tesz, a motoros kabát felett..
https://www.insportline.hu/5642/fenyvisszavero-ov-ozone
-Ti mit használtok?
Teknőc
no..
Mindenki téli álmon?
Valami jó téma..?
Vagy valami..?
:)
Teknőc
Témaspecifikus napirajz, nekem nagyon tetszett! :)
http://napirajz.hu/wp-content/uploads/69_uresbe_szepen.jpg
;) :)
ja, nekem a formavilága tetszik.
:)
Teknőc
Gondolom ez ízlés kérdése. Itt pl. dicséri...MZ-hez képest tuti jó
https://www.youtube.com/watch?v=fjBLMzEn2Lw
http://onroad.hu/2017/10/05/legjobb-naszut-hat-honapon-es-24-orszagon-at-motorral/
No, éljen a kismotoros túrázás! :)
Teknőc
jó lehúzták, főleg a váltó tekintetében..
Oszt anno, ezt ajánlották nekem..
Mint munkagép, ha összejött volna az a futármeló...
Bár már már rég nem bánnom azt a munkát...
http://totalbike.hu/tesztek/2017/09/28/teszt_bmw_g_310_r_2017/
Teknőc
Összesen: 170 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|