:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Versenyzés - új hozzászólás Összesen: 2 oldal
Fene tudja, a szaki aki fúrja az tudja az illesztést, de úgy emlékszem hogy utcára 0,04-0,05 pályára 0,06-0,07mm de erre nem esküszöm.
Szevasztok! ti többet hajtjátok a vasat mint én.. van egy 70.7-es hengerem az etz-n. Biztos van valakinek megszorulásból vagy felújításból 71-es dugója. Érdekelne, befaragáshoz, hogy legalább az illesztés jó legyen. Most 0,2 felesleg van rajta. Esztergával beigazítanám. Mennyinek kell lennie egy friss fúrásnál? Be lehet járatni 0.03mm-rel? Köszönet: Márton
Nem részletezem, de mit keresnek ezek a kérdések ezen az oldalon? Tudtommal egy versenyző/szerelő nem ezen: "Nincs érdemi tapasztalatom felújítással kapcsolatosan." a szinten áll.
Szevasztok, van egy frankón hangolt gépem, 250-es. Vannak hiányosságaim szervízismeretek terén, de szeretnék mégegy jó hangolt karburátort.
Tudtok segíteni abban, hogy miért nem működik rajta az új utángyártottról koppintott beállítás. ? :( egy az egyben azonosan viselkedik, mint az új előírt benzinszinttel.
a másik karbit szervírzben rakattam össze, nagyon ki van hegyezve.
4 és 5 lier között viszi a 100km/h-t.
Nem is volt olcsó, két használt karbiba van, meg motor tömíttetés és vagy 4 óra szervízdíj :) Hálás jószág
Ellenben volt egy incidensem, a karbi alapjárati csavarjával.. egy az egybe nyelte le a gép egy reggel.
Nem volt valami szép látvány.. oda a pár éves fúrás, meg a dugó :( Azt mer nem lehetett mást kapni, beletettem az utángyártottat. Már összeszerelésnél éreztem, hogy lötyög vagy 1 tized körül.
Szerintetek, a dugó állapota, ha friss is a gyűrűzés, módosíthat annyit a karbi beállításán, hogy ami egyébként frankó és jó, az ne legyen hangolható?
(itt arra gondolok, mikor volt egy 50-es jawam, és kezdtem széthajtani.. kezdte visszaköpködni az anyagot a karbiba, mert a dugattyú szoknyája alacsony fordulaton nem zárja le a levgő útját teljesen.) Magasabb fordulaton ez a jelenség a szívócsonk űrtartalma és a gázlengés tehetetlensége miatt megszűnhet, szétszakítva az egyenletesen hagolható részterhelés és terhelt üzemállapotok beállíthatóságát. -Ez persze csak elmélet-
Nincs érdemi tapasztalatom felújítással kapcsolatosan. Talán érdemes lenne egy új dugóval és fúrással próbálkoznom?
Mit kell ennie egy bejáratós gépnek?
MZ oldalon vagyook fenn.
Köszi a válaszokat.
Kizárt hogy addig összerakom a motort.
De amúgy menni szeretnék.
Keri Máriapócson lesz indulás?
Hogy áll az idei éved?
Én tutira megyek Nektek szurkolni:)
Most olvasom- mielőbbi jobbulást!
S remélem, mielőbb
a Hondán motorozol....
Teknőc
kösz, a legrosszabb hogy nem tudtam kimenni versenyezni, meg nem tudom műszakira vinni a Hondát
Akkor jobbulást Neked, és kitartást hozzá!
Pénteki edzésen átdobott a motor. Csontom nem tört, de rendesen odacsapkodott, kb. mintha betonkeverőbe dobtak volna. Bal vállam egyenlőre működésképtelen, más bajom nincs. Motoron a lábtartó és kormány cserés.
Egyenlőre a pólómat sem tudom felvenni egyedül, nem hogy kimenni Kakucsra.
Keri, hogy-hogy lezúztad magad?Csak nem volt vmi perecelés?
Ki tudtál menni Kakucsra?Sajna nekem a hétvégi szurkolás kimaradt, na majd a következőn.
én is teszek majd fel videót, csak meg kell vágni mert 90% dög unalom, a maradék tömény adrenalin :)
Igen a 2-es kanyarban már meglett volna!
Samu első versenyén szépen zárta az íveket, kimotorozta a pályát!
Stravkó tolt fel képeket a 2. futamról!
Ja és úgy szokott menni, hogy ha az elejének megvan a köre, akkor aki utána jön be, azt mindenkit leintik már.
Ez csak azért zavar, mert éppen meg akartam előzni :)
Ok, köszi az infót, akkor megrendelem.
Emiatt ne aggódj.
Gyorsan forog a készletük. Legrosszabb esetben tavalyi gumit tudsz kapni, azt is inkább csak tavasszal, de főleg utcaiból az nem mondható túltároltnak.
Én 3 éves gumival mentem.
Igen, Samu mögött jöttél be leintéskor.Nektek szerintem lett volna még egy körötök, bár nem lehetett követni a dolgokat, Zsomborék már a 3-ik körben elkezdték a lekörözést:)
Más: Heidenau K65-öt akarok venni az Etz-re, a Mofaker le is küldi, de mi van ha túltárolt gumit kapok? Persze erre semmilyen vásárlási szabályzat nincs...
Ó vazz. tudtam hogy valakit fel kell hívni.
Ott voltam 30 méterrel odébb a többiekkel.
Nem tudom mikor jöttél ki. Még a szabadedzésen betegeskedett. Nem fért be az új csizma orra a váltókar alá. Túl rövid lánckerék volt fent, és bónusznak lecsavarodott a kuplung mechanikán a bowden befogó, így nem emelt ki a kuplung rendesen.
Mért edzésre ezeket megcsináltam. Jó is volt a motor. Én voltam a gyenge láncszem :) Meg páran estek előttem és akkor mindenki visszaelőzött :( Na meg az időmérők sem álltak a helyzet magaslatán. Szerintem az utolsó körömet nem számolták bele, így lehetett, hogy Samut szorongattam, mégis 5 hellyel van előttem.
Keri király volt a tegnapi nap, tetszett, hogy az évad első versenyén is mindenki odatette magát.Soha nem voltál a motorodnál, nem tudtalak megcsípni!:)
Második körben betegeskedett a gépsas?
Zsombor, Levente, hogy azok megint milyen űridőt mentek, hát az nagy volt!
Köszi, akkor varacskolok rá valamit, hátha ezáltal kimélni fogja a telószimeringeket is..
De hogy segítsek is.
3-as acéllemezből is hajtogathatsz magadnak. Olyat is láttam ETZ-n
Az enyémet 4-es nagy szilárdságú alulemezből sajtolták valami egyetemi műhelyben :)
Általában szezon elején szoktak rendelni az MZ racingon többen összeállva, de az MZ klubosok között is van pár merevítő.
Perszehogy megvan a racingos MZ-m Éppen most akarok telót, gumit cserélni benne, meg kimenni kicsit edzeni, mert idén még nem ültem rajta.
Keri most olvastam a régi versnyzéses cikkeket és épp akarok az Etz-re villamerevítőt gyártani és az a kérdés, hogy a Te motorodon hanyas lemezzel van megoldva?Esetleg mire kell ezen kívűl még oda figyelnem? Válaszod előre is köszönöm, már megint:)
Neked megvan még a racinges?
Egyéb infó szocformula,vagy az mzklub honlapján is elérhetők.
Ballasagyarmat=Balassagyarmat
Elnézést
Előzetes
Jövő évi MAMI MZ kupa kiírás.
Ballasagyarmat
Bábolna
Kakucs
Kecskemét
Gyöngyös
Siófok
A nevezési dij kb 8000ft lesz versenyenként.
Az éves licenc kb12000ft lesz
Napi licenc kb 4000ft lesz
A dátumok és a dij tételek pontosítása folyamatban van,várhatóan Decemberben lesz kiírva.
A műszaki kiírás is kicsit módosítva lesz,de akinek a régi szabály szerint készült a motoja az tökéletesen meg fog felelni.Egyéb kiegészítők lesznek modosítva Pl sárvédő rövidítés stb...
üdv bambi
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/streetfighter/etz-250-stunt-p-40898
Frankó a bemutató!Szép a váltásos 1kerék!
Eladó egy honda cbr 1000 fékhenger,fémfékcsővel,fittingel,ami illeszkedik a gyári Etz féknyereghez.
Ára:12000.-
Érdeklődni:troster@citromail.hu
Volt esetleg ma valaki Balassagyarmaton?
Szevasztok!
Ha van valakinek olyan videója ami 1993-94-ben készült a hungaroringen megrendezett mz versenyen,az kérem jelezze!Előre is köszönöm.
kenyer@citromail.hu
Vasárnap délután ha jó az idő, akkor ismét megyünk Kakucsra.
A pálya tulaj 2 hete feldobta, hogy lesz egy kis házi verseny. Külön MZ kategória, robogó és utcai. A kategóriánkénti első három helyezett kap egy ingyen pályanapot.
Csak legyen jó az idő! :D
Naja, haver is ezt szívta meg, fél éves benzinnel furcsán viselkedett a motor :)
Engem meg hülyének néz mindenki, hogy nap végén visszaengedem a kannába a maradék benzint, meg kijáratom a karburátorból :D
Aki tud, az jöjjön ma és/vagy holnap (is):
I. Kisnémedi-Püspökszilágyi és XV. FMBK nemzetköti veteránjármű gyorsasági menetpróba
2009. szeptember 5-6
A hagyományos veteránjármű versenyünket ezúttal Kisnémedi és Püspökszilágy Önkormányzatának hathatós támogatásával rendezzük meg. A helyszín ebből következően Kisnémedi és Püspökszilágy közötti hegyi szerpentin, mely így végre valódi hegyifelfutóvá válik.
A rendezvény neve: I. Kisnémedi-Püspökszilágyi és XV. FMBK Menetpróba
A névvel kívánjuk jelezni a változást és a hagyományt megtartását is egyben.
Menetpróbának nevezzük azért, mert a veteránjellegre helyezzük a hangsúlyt, csak átlagtartó kategóriában indítjuk a versenyzőinket. De a sebességet nem kívánjuk limitálni, csak az időmérésben van eltérés.
Az idén először az indulni nem kívánó, de veteránjárművel érkezők között is osztunk díjat, a legszebb és legrégibb veteránjármű autó, motor és egyéb jármű kategóriákban.
A rendezvény kétnapos lesz. Szombat délután szabad és mért edzések, vasárnap délelőtt pedig a mért futamok lesznek, s délután a díjkiosztó.
Tegnap voltam esti motorozáson az Eurorongen 6-tól 8-ig.
Így 13 hónap után az első 5 körben úgy mentem, mint egy vizsga előtti gyakorló A kategóriás jogsiért hajtó.:D
Azután kezdtem magamhoz képest belejönni, erre az MZ hálálta meg a törődést (egy éves benzin benne, stb), úgyhogy hol duroggott, hol nem, de becsületesen végigmotoroztam a 2 órát kisebb szünetekkel, és úgy elfáradtam, mint a kutya.:)
Augusztus 30.-án Vasárnap ismét megy a Sportmotoros MZ-s banda Kakucsra. Délután valószínűleg én is csatlakozom, aki akar még jönni az ne habozzon. :D
Köszi a címet!Tegnap megvettem a fém fékcsövet, fittingel együtt megúsztam 5300.-ból és elég korrekt bolt.Szereztem fékhengert, ez honda cbr 1000-é, hát kiváncsi leszek rá...
Köszönöm mindkettőtöknek a részletes felvilágosítást!!Élni fogok a tanácsotokkal
Ja bocs már te is elmondtad ugyan azt mint én :)
No erről viszont nem akarlak lebeszélni.
Fém fékcső és egy jó főfékhengert érdemes felrakni. Elvileg jó az MZ eredeti főfékhengere is, amíg nincs elkopva, de ilyet ritkán látok, ezért robogó főfékhengert szoktunk felrakni.
Nekem Yamaha van, de sokan használnak Hyosungot. A Yamaha dugattyú ármérője kicsi, ezért elég puha, de erősebb mint a Hyo. Viszont a Hyo jobban hasonlít jellegében az MZ-re.
Én szeretem a Yamaha puhaságát, de van aki nem.
Fékbetétnek vagy az említett 6000-es betét, vagy van az 500forintos puha szürke. Én ez utóbbit használom és nagyon bevált. Jól harap és nem melegszik el. Egyetlen hátránya hogy kicsit nedvesen vagy hidegen durván ráharap a tárcsára, ezért amíg be nem melegszik (2 intenzív fékezés) óvatosan kell kezelni, mert az első reggeli fékezésre nagyon könnyen blokkolhat.
Amúgy ha valaki még ráér ma, akkor ajánlom neki Kakucsringet. Ott vannak most a Sportmotor.hu MZ fórumról a Dévaványai különítmény (Luxvor, kmisu és még valaki(k)), Benike(48) és 3 haverja Balassagyarmatról és Mr.Grabowsky(304) Balmazújvárosból, úgyhogy lehet menni kergetőzni.
Én sajnos nem érek rá, családi köszöntés miatt. :'(
Én Bambitól vettem még kb 2 éve Hyosung főfékhengert és hozzá fém fékcsövet 18 ezer pénzért. Nagyon megérte. A fékbetét meg a kb mindenhol kapható "600 Ft-os" fékbetét, tehát a legolcsóbb.
A fékhatásról csak annyit, hogy kb 80-90 km/h-nál fel tudom kapni első fékkel első kerékre a gépet.
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/streetfighter/etz-250-stunt-p-40898
Mondjuk kb bármilyen robogó főfékhenger jó hozzá aminek a dugattyú átmérője nagyjából megegyezik a gyárival. Ha kisebb a főfékhenger dugattyúnak az átmérője, akkor kisebb erővel kell húzni a fékkart és adagolhatóbban jön a fékhatás, de viszont a fékkar nagyobb úton jár picivel. Ha nagyobb a főfékhengerben a dugattyú, akkor nagyobb erővel kell a fékkart cibálni, kevésbé adagolható, viszont a fékkar rövidebb úton jár.
Én ha most vennék főfékhengert, akkor valószínűleg Honda Dio vagy Yamaha Jog robogó főfékhengert vennék.
Fém fékcsövet tudsz magadnak is otthon összerakni. Megveszed hozzá az alkatrészeket itt:
http://motoroazis.hu/termekmarkak/17/ALLEGRI-CESARE-f%C3%A9kcs%C3%B6vek,-fittingek
és otthon összerakod magadnak.
Sziasztok!Ismét bajom van..:)))
Első féket kellenem erősítenem,mert hát egy idő után elfogy szegény.A ferodo racing fékbetét 6000.-,na annyit nem akarnék adni, és fémszövetes fékcső nélkül az se ér sokat.Ja és a fém fékcső...Vagy jobb ha főfékhengert cserélek??
Ha valakinek vmi motyója van az is érdekel!
Aug 6 csütörtökön Kecskeméten motorozás van
Ok köszönöm a felvilágosítást!
Kicsit stabilabbnak érződik, de nem érzem fontosnak. Ha tudsz szerezni rakd fel, de ne görcsölj rajta ha nincs. Nem ezen múlik hogy milyen köridőt mész.
Nem érzed akkor fontosnak?Valaki nagyon isteníti,hogy milyen stabil lett tőle.
Bambitól kaptam. Eléggé kurrens dolog...de szerintem nem létfontosságú a megléte.
Ezt így elég nehéz látatlanban.
Csillapítás kb. akkor jó ha ráülsz és nem leng csak egy felet.
Előre kicsit puhábbat szoktak.
Ha a rugó nem emeli fel eléggé a hátulját teljesen előfeszítve akkor rugócsere.
Van még egy bajom...
hátsó rugóstagok igen csak el vannak fáradva,az elejéhez képest beül a hátulja, ezért elég instabil a kanyarba.Rugókovácsnál jártam,ő nem edz spirált csak nyujtja,deaz hülyeség mert utána orrol a gép,kis idő múlva a meggyengített anyag ismét beül.
Szerintetek elég lenne sűrűbb új olajat önteni a telókba vagy rugót is cserélnem kell?
Összesen: 2 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|