:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Ural - új hozzászólás Összesen: 2 oldal
Sziasztok!
Sajnos helyhiány miatt eladásra kerül szeretett motorom, ha esetleg valakit érdekelne egy ritka M72: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ural/ural_tourist_sidecar_m72-9784471
az ár irányár :)
Sziasztok!
A minap láttam egy újonnan gyártott Uralt. Mit tudtok az áráról, és ha emberi, akkor hol lehet venni?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ural/ural-8442027
Nekem tetszik..,)
Teknőc
Ehhez nincs mit hozzá fűzni...Az Ural....;):))))
http://www.youtube.com/watch?v=cyKHtyheBJU#t=285
Teknőc
Eladó: http://www.kepesmotor.hu/ural-veteran_motor/p553463
Tisztelt Motoros Barátaim!
Szeretettel meghívlak benneteket a 6. alkalommal megrendezésre kerülő Fekete Holló motoros találkozóra Ráckevére. Időpontja: 2010 május 29. 06 órai kezdettel. Helyszíne: Ráckeve autósmozi.
A rendezvény háromnapos, de külön a veteránosoknak a harmadik nap a lényeg / vasárnap/. A rendezvényen veterán motorok kerülnek kiállításra. Így ha gondolod a te motorod is kiállíthatjuk. 29-i program: 06 órától veterán börze, 14 órától veterán motoros felvonulás Ráckeve és környékén, 14 óra 30 perctől veterán motor szépségverseny. Erre a napra a belépés ingyenes! A fenti programok mellett együttesek lépnek fel, vetélkedők és különböző árusok teszik színesebbé a rendezvényt. Ha érdekel a rendezvény akkor e-mailban pontosabb információkat küldök.
Ural oldalkocsit keresek! Ha van valakinek írjon!
motorsokk@citromail.hu
Sajnos meg kell válnom kedves motoromtól.
Ha érdekel vkit:
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/144694/URAL_WOLF_.html
Az elmúlt évek sikeres programjai után, engedve a folyamatosan növekvő "rajongótábor" nyomásának is, újra megrendezik a veterán járművek találkozóját dunaújvárosban: a seregszemlére április 18-án, szombaton kerül sor az Interspar Béke-körúti parkolójában.
Eladó két darab Vadonat új Olasz márkájú terepgumi. 250-19 méretű. Ára 4000ft/db. ha elviszedd mindkettőt akkor 7000/2db. Képet tudok küldeni e-mail ban,de meg tudod nézni az izs.hu-n a hirdetések között is.Postázás megoldható. motorsokk@citromail.hu 06307101501
Ugyanitt krómozott ural berógókar.
Eladó épített Ural M63-ra való tank,tankfestménnyel.
Akit érdekel az írjon a motorsokk@citromail.hu címre,és küldök képet róla. IÁ:10000ft. Csere érdekel motoralkatrészre.
Hello!
Ha okmányirodában dolgozol és forgalomba helyezed mint új motorkerékpár akkor megoldható. Egyébként meg lehetetlen. Pár emberrel beszéltem már,aki belebukott ebbe a dologba. Azt hallottam,hogy a veterán vizsgához is kellene forgalmi vagy rendszám. Szóval valami kiindulópont.
Nekem volt az Uralomhoz szürke forgalmi, adásvételi,de még úgy sem volt könnyű menet.
Üdv!
Uraim nagyon kellene egy robbantott rajz az M63-as kerékagyairól mert az oldalkocsi merekemet meg a pótkereket iszonyatosan rosszul rakták össze
Helyileg hol vagy?
Szerintem nekem van valami orosz szerelésim, meg egy 400 oldalas könyv, ami magyar nyelvű - ez leginkább az M72-vel foglalkozik...
Sziasztok! Végre sikerült csatlakoznom a négyüteműek brigádjához egy M63 új tulajdonosaként. Kérdésem lenne valakinek nics emberi nyelven íródott gépkönyve, kezelési utasítása, elektromos kapcsrajza, alkatrészkatalógusa, stb ehhez a motorhoz mert nem találok hozzá semmit.
Üdvözlet, olyan kérdésem lenne, hogy hozzá tudnék jutni egy Ukraajnából behozott m-72-eshez papírok nélkül. Megoldható e ebben a formában az itthoni forgalomba helyezés? Csak a veterán vizsga a járható út? köszi
Működik az ural.hu. Ott szerintem pontosabb infót tudnak adni.
Bedöglött az Ural.hu, ezért itt dobom fel a labdát, mi péz egy Ural főtengely, illetve lehet-é hozzá kapni felújító-készletet (kvázi alkatrészeket) és az mit kóstál. M63-hoz kellene majd egyszer...
Kösz!
elméletileg ehhez a könyv valami Solex WRC 30H -t ír bár én Jawa-s vagyok csak a tulaj nem netbarát csak közvetítek jelenleg egy T5-ös pancsi karbival megy a gép !!! röhely. Bár kormol és melegen csak bő gázzal indul.
Egy cimborám az M 66-os mocijához nemrég vett 9000/db új orosz karbit: Megkérdezzem tőle, h pontosan hol?
Amúgy 40 ezerért Keihin karbit lehet venni, ami az új Uralokon is van!
Börzén 40000-ért akartak hozzá való használt karbit adni mondom mennek a csába.
Hello! Minden 750-es orosz motor (Dnepr K750 és Ural M72) 2 karburátorral van szerelve.Új karbi is kapható börzéken Pekar K68 néven,de a németektől is lehet rendelni kínai karbikat.
Sziasztok tudna valaki segíteni abban a problémában hogy jóbarátom szerzett egy KS750-es Zündappot és lecsórták ról a a karbit. Meg tudnátok mondani milyen jó helyette? Ami beszerezhető itthon? valamelyik egykarburátoros 750-es orosz gépé?
Sziasztok!
Júli 19-20-án mini Uralos márkatalálkozót csinálunk Keszthely mellett. Sátrazós, szalonnasütős, beszélgetős baráti összejövetel lesz.
Ha esetleg vkit érdekel, jelezze és összehozunk egy találkozási pontot! Természetesen nem csak Urallal lehet!
Jó lenne Gyékényesre is menni, de én speciel nem tudok sajna!
Csőváz
Közérdekű infók:
Az Ural forgalmazója maradt a régi, Budakeszin. www.uralbp.hu
A szervíz is ide került vissza, tel. száma: 20/977-8093
És van még egy Ural alkatrészekkel foglalkozó jóember tel. száma:
Koncz Árpád
20/372-9860
Talán jól jön vkinek!
Júni 7-8-án a Balatonnál összejövünk az Uralosokkal egy sátrazós, szalonnasütéses motorozásra. Ha érdekel valakit esetleg, és eljönne, akkor jelezze itt, és kitalálunk találkozási helyet! Örömmel várunk mindenkit természetesen, nem csak Urallal!
A szocitúra Szombathelyen, most nem biztos, hogy összejön, de még nincs elvetve!
Igen, erre gondoltam. Sajnos ez jellemző kicsiny hazánk kereskedelmére. Eleve kezdjük ott, hogy olyan nincs: "Nem itt vetted". Importőr, törvény szerint köteles biztosítani neked a garanciát. Másrészt a kereskedés - mint szakma - szabályai is mást mondanának.
Véleményem szerint az a baj, hogy azt gondolja valaki ebből meg lehet élni (Ural forgalmazásból). Nem, nem lehet. Ezt csak hobbiból lehet csinálni, annak viszont nagyon drága és túl sokat kell vele foglalkozni :) Mindenesetre meglátjuk az új csapat hogyan áll majd hozzá :)
Minden dolgot az egyetlen szakszervízbe csináltattam, csak egy gumicserét nem. Az volt a baj, hogy arra hivatkoztak, hogy nem náluk vettem a motort, illetve, hogy bizanyítanom kell az osztréknak, hogy nem én tettem tönkre, addig nincs csere. Ez ment 2 hónapig, aztán a Gyuri leemelt egy kereket a polcról és nekem adta. Érdekes volt elbeszélgetni a két magyar, az osztrák forgalmazóval, hogy ki miként is gondolja az Ural kereskedelmét emberként. Nem tudom, hogy az új forgalmazó milyen lesz?
Hogy ki mit hogyan fogad el, az egy magyar sajátosság. Az egyetlen ami a garanciális javítások elvégzését igazolja az a garancialevél. Amíg az ki van töltve, senki sem mondhat semmit. Ha nincs kitöltve és szervízbe hordtad, akkor az osztrák felől nincs garancia. Csak, hogy kicsit a másik oldalt is megkaparjuk:)
Elviekben lehet, de emlékszem arra, mikor cserélnem kellett a hátsó kerekemet. Vittem másik szervízből igazolást, hogy cserélni kell. A Zsuzsiék, és az osztrákok nem ismerték el, a garanciát, meg nem náluk vettem (!), ment a levelezgetés, aztán a Gyuri adott egy kereket grátiszba, mert már untuk a huzavonát. Elviekben persze működnie kell.
Elviekben a garancia nem veszlik el azzal, hogy a nem "szakszervíz" csinálja meg az időszakos átvizsgálást, olajcserét. Amennyiben ez megtörténik és a garancia lapon is be van jegyezve, az osztrák forgalmazó érvényesnek tekinti a garanciát.
Akit esetleg érint! Az Ural szervíz Martonvásáron jelenleg megszűnt. (garanciások előnyben :)/ A forgalmazó elvitt minden alkatrészt, szerszámot, emiatt kár útnak indulni. Még nem tudni, hogy ki és miként is vette át a forgalmazást és a szervízt. Nem a régi szerelő a Laca lesz újra. Az biztosnak tűnik, hogy valahol Pesten lesz a folytatás, és nem a Zsuzsiék csinálják. Magyarországon senki ne lepődjön meg semmin. Micsoda mázli, hogy már lejárt a garanciám. Vagy mégsem?
Aki esetleg új Uralon töri a fejét, az jó előre indítsa el a vásárlást, mert lehet hosszú hónapokig fog tartani mire hozzájut.
Friss infó, hogy átadták az Ural forgalmazását, a szervízt egy új embernek a Zsuzsiék (Budakeszi). Pesten vagy Buda.. akárhol lesz a központ. Még csak részleges infóim vannak. Egy nagyon kedves barátom exuralos elmélkedett, hogy átveszi. Nagyon bíztam benne, mert akkor tuti rendben mennének a dolgok, de sajnos a szervíz végett nem tudtak megegyezni, az új motorok meg nagyon hézagosan érkeznek, mert az amcsik kp-ban megveszik az összeset. Ez vmi össznépi kereskedés lesz, több más márkával együtt.
Ha jól emlékszem kétféle dob van az új Uralokon.
Lehetőség még az ural.hu, veteránosok oldala, de azt biztos ismered. Most zizis a forgalmazó, várj egy pár napot.
...vezértengely csapágyfelelét fogja... (Kár, hogy nem lehet a hozzászólást szerkeszteni...)
Hi!
Cimborám kifejezetten nem a gyorsaságáról híres. :) Ez van jó és olcsó munka az nem gyors. Tudod, ezt a hármat lehet kombinálni, de csak kettő ponált, a harmadik mindig negált! :)
Nem szedi ki a motort, az első kerék jön csak ki, meg a sárvédő le, és akkor hozzá lehet férni nőgyógyászati módszerekkel. Van 4 csavar, ami a vezértengely csapágyfedele. Na azt művészet úgy kioperálni. Tudom, asszisztáltam. :)
Esetleg(!), talán-talán(!!), ha nincs komplikáció(!!!), akkor megoldható on-the-fly is. Szerintem, ha rendesen nekiesik az ember, akkor megvan 4-5 óra alatt. Szóval olyan túra, hogy ide kellene érni 9 felé, és akkor van esély az aznapi befejezésre. De azt nagyon jól le kell cimborámmal is 1eztetni. Ha gondolod +kérdezem.
Légyszi alkatrész-ügyben informálj majd, ha letisztul minden! Nagyon-nagyon hiányzik egy normális ellátó-központ! (mail: adlertag_kukac_freemail_pont_húú)
Ahoj!
Tamás
Hello! Nekem, egy régi Uralom van (M63), de mivel nem 100%-ban változtatták meg az oroszok az új modelleket egyes alkatrészek azonosak. Konkrétan a váltónál lévő km óra hajtás érdekelne. A motoromon a hátsó fogaskerékpárt kicseréltem szólóra, de állítólag a spirál hajtás azonos az új alkatrésszel és így valósabb adatot mutat majd a km órám is. Néhány Uralon láttam olyan kipufogódobot ami talán a Solo v. valamelyik más kipufogója ez érdekelne még.
Épp ezen a héten lesz változás elméleileg a kereskedő személyében. Jelenleg még az uralbp.hu (Budakeszi) Zsuzsiék, a hivatalos forgalmazó, és a Gyuri uralmotor.hu is hoz alkatrészt. Ha nem sürgős, akkor várj, míg most letisztulnak a dolgok, de náluk érdeklődhetsz. Mi kellene? Lehet más alternatíva is.
Hello! Jelenleg van lehetőség itthon Ural alkatrészvásárlásra valahol?
Ejha! Most éppen az ország túlsó végéban élek. Még elmélkedem rajta. Időben mennyi volt? Talán egy alföldi gurulás alatt megoldható!? Még a szettet sem vettem meg.
Mindenesetre köszi!
Sanyi
Tószegen van cimborám (Szolnok mellet tizenegynéhány km.), nem iparszerűen dolgozik. Ha gondolod megadhatom elérhetőségét, aztán egyeztettek. Nem tudom most mennyit kérne, ez talán még tavaly valamikor volt. De biztos nem 40-et. :-O
Igen a Denso az megnyugtató. A régi generátorosnál volt jópár gond!
Sajnálom, hogy Gyuri abbahagyta. Nekem szimpatikus volt az atmoszféra az ő kereskedése alatt. Én nála vettem.
10 000 pengő? Az nagyon baráti. Nekem eddig 40-et mondtak. Ha nem vagyok indiszkrét hol csináltattad?
Sanyi
Szia!
Igen hallottam apróbb hírmorzsákat, nagyon drukkolok, hogy bejöjjön. Sajna Gyuri már nem igazán foglalkozik vele. :( Amúgy tőle vettem a szettet, egy motorszerelő komám pakolta fel 10.000 pengőért. Nem volt nagy mutatvány, de én sem mertem rá vállalkozni.
Ez már Denso generátoros, hallottam ruszki-generátoros gépet (Tőletek, Oszkár báét), az sokkal kultúráltabb hangokat ad ki, dehát a meghibásodási esély+a kevés teljesítmény. Elcseszték rendesen a ruszkik ezt a konzolt.
Üdv!
Tamás
Üdv!
Az érdekelne, hogy a Herzog szettet te magad cserélted vagy máshol csinálták? Én is scerélni szeretném, kicsit tartok tőle. Az alkatrészt a Zsuzsiéknál és a Gyurinál, vagy próbáltad Ausztrián keresztül? Azt tudom, hogy vannak hülye méretezésű szimmeringek, de már egyre kevesebb helyen. Ez még az orosz generátoros? Amúgy remélhetőleg hamarosan átalakul a motorok és alkatrészek forgalmazása, de nem akarok pletykálkodni!
Sanyi
Üdv!
Jómagam tavaly július óta vagyok boldog tulajdonosa egy Ural Gear/Upnak (egyes nyelvterületeken és a forgalmiban Rangernek).
Remek kis gép! Azt nem mondom, hogy nem kell szerelgetni, de klasszisokkal kevesebbet kell hozzányúlni, mint a régi Uralokhoz. A Szamarámra emlékeztet. Soha nem volt neki olyan hibája, ami miatt megállt volna, mindig csak apróbb dolgok jöttek elő. Igazából, ha ezekkel megtanul együtt élni az ember, akkor még kevesebbet kell hozzányúlni, de én szeretem, ha minden 150%-os a gépen. :)
Módosítások, amelyeket én hajtottam végre: Egy márkatárs javaslatára kipuffok lecserélése utángyártott Dnyepr dobokra. Így a hangja hozzáillő lett. Vezérkerékszett lecserélése Herzogra (2005-ös modell), szelepek, szelepvezetők BMW-re. Most próbálom beállítani a megfelelő keveréket a főfúvóka változtatgatásával, mert az új kipuff -ja meg JR mosható légyszűrő- egy kicsit megnövelte az áramlási sebességet, és nagyon elszegényedett a keverék. Most 140-es fúvókánál tartok. Hál' Istennek az MZ fúvóka tökéletes a Keihin karbiba, tehát lehet próbálkozni könnyedén.
Mert alkatrészellátás... Na az nincs. NINCS és pont. Volt Pannóniám. Ahhoz képest, hogy az nem gyártják már egy ideje, bármilyen alkatrész beszerezhető hozzá. Ehhez nem. :( Most pld. megszólalt a generátor-konzol csapágyam. OK 6004 RS csapágy, bármelyik csapágybolt. DE 24,4x36,5x6,9-es szimmering?!?!?!?!? Szüljön sünt, aki kitalálta. Így megy majd bele a sima 25x37x7-es, ami szintén minden csapágybolt, csak ehhez egy kicsit majd esztergálni kell. Így lesz egy órás melóból 3 órás. Szóval erre fel kell készülni, mert kinek előbb, kinek később kelleni fog beszerezhetetlen alkatrész, és akkor vagy rendelünk Amerikából méreg drágán, vagy improvizálunk. :)
De ezen nehézségekkel együtt se válnék meg tőle soha. Terepen fantasztikus dolgokat tud művelni. Igazi élménymotor!
Üdv!
Depner
Kérlek látogass el honlapomra!
Szolgáltatás, adok-veszek meg miegymás!
http://www.fejesm.mindenkilapja.hu/
Mármint, hogy max kb 150-et megy? Minek több? 4 sebességes és nem pörög 20 ezret. Baromira nem erre való. Viszont , ha egyszer 4-ben van, akkor 40 és 150 között mindegy hol vagy. Bár én sose mentem el a "csúcsig". Nem is vonz! Apróbb hibák persze vannak. Olvasd el az irományom a Wolfról a cikkek között. Tényleg merem ajánlani ezt a gépet. Ha komolyan érdekel nagyon szívesen segítek. Nekem is jól jött!
Összesen: 2 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|