Pannónia - új hozzászólás Összesen: 131 oldal
1972.10.29-ei a blokk, a típusát nem tudom megmondani.
Sziasztok!
Meg tudja-e valaki mondani, vagy valahol utána lehet-e nézni, hogy a 72102912 motorszámú Pannónia blokk milyen típushoz tartozik és milyen évjárat?
Sziasztok!
P21 vázat keresek forgalmival.
Esetleg meg tudnád nekem mondani hogy honnan lehetne beszerezni egy régi Pannónia motor műszaki rajzát? (németül: Technische Zeichnung) Vennénk ugyanis egy öreg Pannóniát, felújítási célzattal, de ahhoz, hogy itt Ausztriában forgalomba lehessen állítani, erre a dokumentumra szükség van. Előre köszönöm a segítséget!
Sziasztok!
Pannónia új és utángyártott alkatrészek.
www.ccmmotors.boltaneten.hu (Nyergesújfalu)
Vape gyujtások egy, és kéthengeres Pannoniákhoz. 30-847-33-65
üdv. Sikerült már szerezned ?
Szükségem lenne Pannónia T5 dokumentációra Elsősorban alkatrész katalógus robbantott rajzokkal. Tud nekem benne segíteni? Előre is köszönöm! Jöhet e-mailban
Fogalmam sincs a Pannoniáról, de nézd meg az ipari hajtástechnikai boltokban.
Mindenféle jó minőségű lánc beszerezhető méterre. pl. www.powerbelt.hu
MZ TS elfuserált szabványú primerlánca pl. van nekik.
Sziasztok!
Primer hajtásláncot keresek P10-hez.
Használt is jó,csak jó legyen. Köszi!
Szia.Én tudok,keress meg.
Sziasztok,
nem tudtok eladó Vape-t egy hengereshez, vagy nem tudjátok, hogy hol lehet emberi áron beszerezni?
Most lesz vasárnap börze ki akarom őket vinni. És egyébként ezek a gyújtások milyen árban vannak lendkerékkel és alaplap tekercsekkel mindennel együtt ja és persze szép állapotban vannak.
Az neked, ott nagyon összejött...;)
Teknőc
Börzén próbáltad már? Nekem jómúltkor 2 gyujtásom is elment a Szegedin, keresik.
Sziasztok!
Lenne egy pár darab eladó komlplett pannónia gyújtásom ami még nagyapámé volt és megmaradtak sajnálom őket kidobni vagy leadni a mélybe őket mert ezek értékekés szép állpotban vannak. Akit érdekel az nyugodtan szóljon és tudok képeket küldeni a többit meg megbeszéljük. e-mail: d.a.n.i.128@freemail.hu
Sziasztok!
Egy lengyel barátom kért meg, hogy próbáljak meg szerezni a Pannóniájához kerekeket és hátsó lengéscsillapítót.
Nem ismerem az egyes típusok közötti kompatibilitásokat.
Az alábbi linkeken látható típushoz kellene:
http://tablica.pl/oferta/pannonia-250-CID5-ID3yag1.html
http://aprod.hu/hirdetes/pannonia-tlf-de-lux-ID2LTL.html#182959e846
Kérem, amennyiben tudtok segíteni, a gy.valastyan [kukac]gmail.com címre írjatok, de igyekszem ide is benézni!
A segítséget előre is köszönöm!
üdv
vdomi
"Szente Gyula, a Csepel Motorkerékpárgyár volt főkonstruktőre szép csendben meghalt."
www.pannoniamgtsz.hu
Idén is meg lesz tartva a Kéthengeres Pannoniák márkatalálkozó!
Részletek :
www.pannoniamgtsz.hu
Nagyon köszönöm a segítséget!
Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok!
Fóti Gyula képes webalbuma, ami itt nincs, az soha nem is létezett:
http://picasaweb.google.com/pannoniaalkatresz
Tőle mindent megvehetsz szerintem.
Kedves Pannóniások!
Egy lengyel barátom felújítaná Pannonia T1 (gyártási év 1964) típusú motorját, de Lengyelországban él, így megkért, hogy alkatrészek beszerzésében segítsek neki. Nem találtam a neten Pannóniás oldalt, ahol körülnézhetnénk, így kérdezem, hogy mit javasoltok, hol lehet minőségi alkatrészeket kapni a fent említett típushoz? Köszönöm előre is a segítségeteket! Üdv hitman83
Ezt is valami elvakult Pannóniás írhatta.
De azért jó poén! :-)
"Egy példa: ha Pannóniákra VAPE gyújtás kerül, azután az oldaldeklit fel is lehet hegeszteni, mert soha többé nem kell vele foglalkozni, de ez bizony nem olcsó mulatság - manapság talán már 60.000 Ft is megvan - vessük össze ezt a motor értékével."
A totalbike-os cikk hozzászólásai között volt, ezen a felheggesztésen jót nevettem :D
Boldog Új Évet Kívánok minden motoros társamnak. - Gyula-bá
Elkelt a pannoniás könyvem !!!
Üdv!
A TLF-250 légszűrőházát szét lehet valahogy szedni úgy hogy össze is lehessen rakni utána?
sziaztok van egy panoniás kőnyvem eladó cime Csepeli motorkerékpárok havalakit érdekel hivjon t:06-30/288-2257.
Úgy tudom, a hengert szemcseszórás után cinkspray-vel szokták lefújni, majd utána hőálló fekete festékkel.
Fóti Gyula képes webalbuma, ami itt nincs, az soha nem is létezett:
http://picasaweb.google.com/pannoniaalkatresz
Szia Peti! Pl pannoniamgtsz.hu a Gyulánál, vagy lehet neked Szeged van közelebb. Kersd akkor Sánta Istvánt. Szerencsére alkatrész azért még van ezekhez a gépekhez és nem kell gyártatni.
Üdv!
Tamás
És még egy. Ha hagyom állni a főtengelyt kicsit és utána felfordítom, határozottan tömény olajos a sonka rajta. Félnék hogy konkrétan befolyik az olaj a főtengelyhez (amúgy tiszta olajos-kormos az égéstér és környéke). Ellenben kívülről nem látok főtengelyszimeringet. Az lehet hogy a két csapágy között van? Van ilyen szervizmanuálunk hozzá, de abban nem találtam sajnos semmit.
Köszi!
Sziasztok!
Egy barátom '61-es TLF-250-esét kisebb felújítás céljából szétdobtuk tegnap. Viszonylag sok kilométer lehet benne, több mindent találtam benne, és lenne pár kérdésem, úgy mint: hol kaphatok például primerláncot, kilométerórát, kilométeróra-spirált, hengerfejtömítést (nem volt benne semmi, az lehet?) és lánckerekeket, hol csinálnak korrekt módon hengerfúrást, hol érdemes krómoztatni, és hogy a hengert, ill. a hengerfejet küllemileg mivel lehet széppé varázsolni.
Előre is köszönök minden segítséget!
Gyertya hőérték: 225
Lendkerékmágnes balraforog
Megszakítóhézag: 0,4
Előgyújtás: 3mm
Kende László féle használati utasításból néztem, ha nem felel meg a valóságnak valaki csak kiabál. :)
Üdv! Valaki meg tudná mondani a P10-es gyújtás beállítási értékeit. Sürgős lenne. Előre is köszönöm.
Falsol a motorod. Főtengelyszimering is lehet, és még sok dolog.
Itt a Kozma Tomi megy a P20-szal.
üdv mindenkinek! nem nagyon érek reá visszaolvasni, meg egyszerűbb is így: kellene egy jó szerelőember, aki berakna egy új (új :) ) berúgókar-visszahúzó rugót a valószínűleg törött előző helyére egy egyébként csudiszép T5H-ba. pár hete volt vele egy ugyanilyen kör, az "új" rugó nem igazán bírta. nincs műhelyem, meg nem is igen tudnám megcsinálni (ill. lehet, hogy a legutóbbi megcsinálás sem volt szakmailag kifogástalan), ezért szakihoz vinném. rugót már találtam a neten, de az se lenne baj, ha lenne a mesternek, már ha létezik ilyen mester.
@ Ricsi és Laci: a rugó csonkját mi - úgy rémlik - könnyen kiütöttük egy dornival.
A berúgókar-visszahúzórugó beletört darabját hogyan lehet kiszedni?
A kuplungoldali szimering kiszereléséhez állítólag létezik valami speciális szerszám. Ilyen kellene nekünk is,tudtok-e segíteni?
Megnéztétek ,hogy a gáztolattyút szépen viszamegy-e a helyére? Ha a légszürőt leveszed akkor lehet látni.Az alapjárati részt is pucold ki.
Frecska úr "P 20" panóniája kicsit más mint egy öreg p10-zes vagy egy T5-ös.:-)
Persze T5 ben is ismerek olyat ami a 100 as utazót szeret, csak abban kawa hajtókar és egyéb nyalángságok vannak.
olaj oldali szimmering + belefullad a sok benzinbe.
Azért azt, hogy a Pannonia nem bírja Frecska úr vitatná:
http://fotozz.hu/r/original/fotozz_154216.jpg
Nem kevés versenyt nyert Yamahákkal szemben is.
Összesen: 131 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|