hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2017. augusztus 18. péntek 
Ilona

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Motor elektronika - új hozzászólás

Összesen: 99 oldal
|< [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 következő >|

hzoltaan
válasz erre | email2017-07-30 13:17:34
Ime a kepek a kinai elektronos gyujtasrol a CZ-re epitve. (csak fel kellcsavarozni.)
A gyujtas tesztelve, mukodik. Beallitasa kerdeses. A toltes meg nincs tesztelve. Kifogytam sarubol. :D
sorszám: 4938 (146536)
(előzmény: lajos, 2017-07-02 20:10:49)

 
 
nyemi
válasz erre | email2017-07-29 12:01:07
Én ezt ajánlom:http://www.hobbielektronika.hu/forum/topic_post_2050134.html#2050134
sorszám: 4937 (146530)
(előzmény: gyimesigy, 2017-07-24 10:24:01)

 
 
gyimesigy
válasz erre | email2017-07-24 10:24:01
Szia Peti74-nek keresem az elérhetőségét Jawa gyújtás miatt!Köszönöm.gyimesi72@gmail.com
sorszám: 4936 (146520)
(elözmény: Keri, 2007-03-24 10:49:09)

 
 
gyimesigy
válasz erre | email2017-07-24 10:20:50
Szia Peti74 az elérhetőségedet elkérhetném Jáwa gyújtás ügyében?gyimesi72@gmail.com
sorszám: 4935 (146519)
(elözmény: Keri, 2007-03-24 10:49:09)

 
 
lajos
válasz erre | email2017-07-02 20:10:49
Majdhogynem ugyanennyiből jött ki nekem is. A képeket kíváncsian várom.
sorszám: 4934 (146447)
(előzmény: hzoltaan, 2017-07-02 16:24:05)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2017-07-02 16:24:05
Zastava generator? Trabant gyujtassal? Wow, az en megoldasom ennel azert egyszeubb. :D
Itt lengyelben akadnak emberek, akik gyartanak ilyesmit. A lengyel forumokbol kibogaraszva arra jutottam, hogy valami robogo alkatresz, gondolom kicsit megesztergalva, hogy passzoljon.
Allitolag jo. Ha megjott csinalok kepeket es belinkelem.

Szalitassal egutt 300PLN, ami kb 21000HUF.
sorszám: 4933 (146444)
(előzmény: lajos, 2017-07-02 15:23:06)

 
 
lajos
válasz erre | email2017-07-02 15:23:06
Milyet, hol? Az enyémbe Zastava generátort tetem Trabant mágnessel és elektronikával.
sorszám: 4932 (146443)
(előzmény: hzoltaan, 2017-07-01 17:17:00)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2017-07-01 17:17:00
Rendeltem CDI gyujtast - generatort a CZhez. Van valakinek tapasztalata ilyesmivel?
Kis szerencsevel olyan lehet, mint az RG Gamman volt anno: zero problema a gyujtassal, toltessel. Nem? :D
Emlekszem, azon a motoron egyszer kellett belenyulni a gyujtasba... mikor tizenparezer km utan elfogyott a gyertya. :D
sorszám: 4931 (146441)

 
 
Troster07
válasz erre | email2017-05-04 13:47:00
Köszönöm, megoldódott a dolog, az új kapcsoló volt a ludas, kiiktattam, és meggyógyult a rendszer, kapott egy másik kapcsolót.
sorszám: 4930 (146288)
(előzmény: Keri, 2017-05-04 10:15:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-05-04 10:15:51
Hol a megszakító?
Pozitív biztosítékot nem vágja ki?
Akkor az erősebb vagy szerencséje van.

Lehetséges ok, hogy Pl. gyújtás kapcsoló kapcsol a testre amikor ráadod a gyújtást. Lehet hogy csak egy pillanatra amikor átforgatod.
Vagy valahol a vezeték testelődik le a gyújtáskapcsoló után.
Vagy a trafó zárlatos.
Mérj egy szakadást a test és trafó 15-ös pontja között.
Próbaképen szigeteld el a fém házát a testtől, ha azzal van a gond akkor ettől megszűnik a zárlat.

Vedd le az akkut és mérj a levett vezeték és test között is egy szakadást kikapcsolva és rákapcsolva is.
Megszakítóról lehúzhatod a vezetéket nehogy az befolyásoljon.

Vedd le az akkiu
sorszám: 4929 (146287)
(előzmény: Troster07, 2017-05-01 14:40:19)

 
 
Troster07
válasz erre | email2017-05-01 14:40:19
Sziasztok! Érdekelne, hogy adott egy MZ Ts 250. Kábeleznem kellene, de csak a gyújtás rész, ami megszakítós. Se töltés, se villany, csak akkuról gyújtás.
Eljutottam odáig saját kútfőből, hogy akku + biztin keresztül gyújtás kapcsoló, trafó1 kondira, trafó 15 gyújtás kapcsoló. Akku- biztin keresztül testpont. Kondi test, testpont. Gyújtás kapcsoló negatív testpont.
Így ha ráadom a gyújtást a negatív biztijét egyből kiveri.
Elnézést az amatőr leírásért, és a segítséget.
sorszám: 4928 (146279)

 
 
Troster07
válasz erre | email2017-05-01 14:29:26
Jh
sorszám: 4927 (146278)

 
 
Sándor
válasz erre | email2017-04-26 14:24:43
Szia Atilla és Keri! Köszönöm a tanácsokat,sokat segítettek.Atilla írása alapján ,egy kicsit megértettem a működést is.Ez adott bátorságot elkezdeni a méréseket.Az állórészem nem add egyértelmű méréseket,ezért beszerzek egy komolyabb műszert,ami jól jöhet a családban másnak is.A tanácsaitokra elkezdtem a sarukat egyenként kézzel rendbe tenni,ami hozott is javulást.Terhelés nélkül jól működik a gép.
Ha meglesz a műszer és az új állórész mérés,beszámolok!
Sziasztok!
sorszám: 4926 (146250)
(előzmény: Atilla, 2017-04-22 11:39:40)

 
 
Atilla
válasz erre | email2017-04-22 11:42:17
Sokan hiszik azt, hogy a szigetelőszalag egy időjárásálló valami és a 20cm-es darabkákból összetoldott vezeték pont olyan jó, mint a gyári.

De ez nem baj, az út szélén is kell valakinek ácsorogni az esőben... :-)
sorszám: 4925 (146232)
(előzmény: Keri, 2017-04-22 09:33:05)

 
 
Atilla
válasz erre | email2017-04-22 11:39:40
Nem is kell átadni a teljes tudásod, csak egy lökést adni.

Sok olyan ismerősöm van aki anno vett egy motort és megkért, hogy segítsek rendbe tenni. Majd pár év után jobban ért hozzá mint én.
Ha van időm mindig segítek. És ha sikerül, az ember meg ráérez, hogy ez nem is sci-fi, akkor továbbgondolja.
Ezért érdemes átadni a tudást.

Persze a közös szerelés jobb, de nem lakhat mindenki a szomszédban! :-)

Rühellem az olyan fórumokat, ahol beírja valaki a nyűgjét és jönnek a nagyképű, google a barátod, meg a dehülyevagyeztsemtudod szövegek.
Ha 100-ból egy távsegítség bejön és a kérdező ráérez a témára, az is valami!
sorszám: 4924 (146231)
(előzmény: Keri, 2017-04-22 09:31:16)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-04-22 09:33:05
...ugye láttunk kutyán gatyát.
Amikor ember írta hogy minden jó mégsem működik. Eljött megnéztem. Kapásból 3 helyen toldva volt a vezeték amiből két helyen nem érintkezett a centi vastag szigetelőszalag ellenére :D
sorszám: 4923 (146229)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-04-22 09:31:16
Nem kell kibontani a diódát. Ott van az összes dióda vége a csatlakozókon, kimérhetően.
Persze amúgy hibakeresés szempontjából logikus az érvelésed. Én sem sok esélyt adok dióda hibának, de nem vagyok ott hogy a töltés láncot végigmérjem. Sok év szakmai tapasztalatát meg nehéz átadni fórumon :)
sorszám: 4922 (146228)
(előzmény: Atilla, 2017-04-20 11:31:13)

 
 
Atilla
válasz erre | email2017-04-21 00:22:43
Válaszoltam a levélre. Próbáltam nagyon szájbarágósan írni. Bocs, ha kicsit túlzásba vittem, de nem tudom, hogy mennyire vagy otthon a témában. :-)
sorszám: 4921 (146214)
(előzmény: Sándor, 2017-04-20 22:28:12)

 
 
Sándor
válasz erre | email2017-04-20 22:28:12
Szia Atilla!
Elég hiányos a tudásom ebben. Keri már leírta,de nem mertem neki
fogni,mert nem tudom,mit,hol mérjek.
Ha leírod részletesen,akkor megpróbálkozom.Ha írsz ,csak egyet
részletezz,megnézzük bele merek-e vágni.
Írtam e-mailt is, küldtem képeket.
sorszám: 4920 (146213)
(előzmény: Atilla, 2017-04-20 11:31:13)

 
 
Atilla
válasz erre | email2017-04-20 11:31:13
Ha az érintkezők jók. (Biztosíték táblában is van egy üveg biztosíték a gerjesztésnek) Akkor ott elég esélyes, hogy generátor probléma lesz.
A diódák annyira túltervezettek, hogy a 10X ekkora teljesítményű autókban is ugyanez van. (Biztos ilyen volt a polcon.) Persze tudnak szivárogtatni, de elég nehéz kimérni. Úgy tudod pontosan megoldani, ha szétforrasztod az egészet és egyenként vizsgálod. :-(

Ha átnézed a kontaktokat, meg a vezetékeket, akkor jöhet a generátor kimérése. Az aránylag egyszerű. Ha a forgórész rossz, gyenge a mágneses tér és nem tölt rendesen. Ha az állórész rossz, akkor kiesik egy fázis a háromból és ismét nem tölt rendesen. Jó hír, hogy ezeket tök egyszerű mérni. Egy ellenállásmérővel is nagy biztonsággal meg lehet állapítani a hibát. (Bár én meg szoktam küldeni 230V-al. Az a tuti biztos mérés, csak kicsit életveszélyes.)
Ha nem tudod, hogyan kell kimérni, szólj és leírom.

Ha a generátornál minden rendben, csak akkor állnék neki a diódákkal vacakolni.
sorszám: 4919 (146211)
(előzmény: Sándor, 2017-04-20 08:46:49)

 
 
Sándor
válasz erre | email2017-04-20 08:46:49
Szia Atilla!
Az egyik garázs szomszédom csinálta,de ott voltam.Lehúzta a feszültségszabályzóról a vezetéket és úgy lett próbálva,azt láttam ,hogy 3000-ig nem mozdult,utána indult el és nem 14.7 nél állt meg,hanem felment 16 valamennyire.4-5 ezerig lett pörgetve.
sorszám: 4918 (146206)
(előzmény: Atilla, 2017-04-19 19:21:56)

 
 
Árpád
válasz erre | email2017-04-19 20:55:08
Nem. Ez egy vacak 12 voltos generátor. :)
Én már láttam rosszat. Mint már írtam. A szegecselés nem mindig állja ki az idő próbáját. A vezetékek minősége is érdekes lehet majd harminc év után. Tudom, amikor vesz az ember egy ETZ-t, rögtön cseréljen kábelkorbácsot. Meg csapágyak, szimeringeket, láncot, lánckerekeket, abroncsokat, belsőket, izzókat, fesszabot, akkut, meg talán az egész motort.
Az én második etzmnek a generátora volt beteg, a lánc volt kopott. A csatos karbijában volt nem csatos tű. Az abroncsok voltak elöregedettek, a látszatuk ellenére.
sorszám: 4917 (146204)
(előzmény: Keri, 2017-04-19 19:32:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-04-19 19:32:48
Én még rossz ETZ töltést sem láttam :)
Elvégre nem egy vacak 6V-os dinamó ez.
sorszám: 4916 (146203)
(előzmény: Atilla, 2017-04-19 09:42:03)

 
 
Atilla
válasz erre | email2017-04-19 19:21:56
Hát, az sajnos nagyon messze van... :-(

A szabályzó kikerülést hogy érted? Közvetlenül az akkuról adtál neki gerjesztést és ugyanúgy vacakul tölt?
sorszám: 4915 (146202)
(előzmény: Sándor, 2017-04-19 11:06:18)

 
 
Sándor
válasz erre | email2017-04-19 11:06:18
Szia Atilla!
Köszi a hozzá állásodat.
A feszültség szabályozót kikerülve is ez a helyzet.
Békés-megye: Gyula a lakhelyem.
sorszám: 4914 (146194)
(előzmény: Atilla, 2017-04-19 09:42:51)

 
 
Atilla
válasz erre | email2017-04-19 09:42:51
Egyébként hol laksz? Ha nem messze ránézhetek neked.
sorszám: 4913 (146192)
(előzmény: Sándor, 2017-04-18 21:21:35)

 
 
Atilla
válasz erre | email2017-04-19 09:42:03
Mondjuk én még rossz diódahidat MZ-ben nem láttam, az egy brutálisan túltervezett cucc. Persze semmi sem lehetetlen, de én első körben máshol keresném a hibát. A generátor is jól bírja a gyűrődést.
De a feszültségszabályzó például tényleg elég beteges.
Feszültségszabályozó, kontaktok (és vezetékek), generátor, diódahíd sorrendben haladnék.
sorszám: 4912 (146190)
(előzmény: Keri, 2017-04-17 12:34:29)

 
 
Sándor
válasz erre | email2017-04-18 21:21:35
Szia Keri!
Köszi a tanácsokat.
A leírtak alapján,megpróbálom végig mérni.
Üdv: Sanyi.
sorszám: 4911 (146187)
(előzmény: Keri, 2017-04-17 12:34:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-04-17 12:35:38
Hogyne annak még sz-abb :)
sorszám: 4910 (146185)
(előzmény: Árpád, 2017-04-16 16:56:56)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-04-17 12:34:29
Így fotók alapján nincs semmi extra.
Mechanikus fesszabot cserélném elektronikusra vagy szakemberrel 0.1V pontossággal be kell állíttatni labor tápon...mellesleg az érintkezőket is felpolírozhatja és beállíthatja a szakember...de szerintem az elektronikussal jobban jársz.

Dióda híd mérés:
fogsz egy próba lámpát és töltött akkut, fázisokat és akku +/- vezetéket lehúzod és a +12V és fázisok helyére hozzáérinted egyenként. úgy hogy hol vagy a + vagy a - helyre rákötöd a másik felét.
Mindkét polaritással végignézed. Ha rendes polaritással kapcsolod rá akkor sehol nem szabad világítani, (ha kigyullad az izzó akkor az a dióda zárlatos.
Ha fordított polaritással nézed, akkor viszont mindenhol ki kell gyulladnia, mert ha nem akkor az szakadt.

Műszered dióda vizsgálójával is próbálkozhatsz, de nem biztos hogy elég erős hozzá, fals eredményt is tud csinálni. Próba lámpa egyértelműbb.

fázis áramokat a fázis vezetékbe sorbakapcsolt AC árammérő állásban tudsz nézni (vezetéket is át kell dugni a műszeren és 20A-es állásban nézd)...lámpát kapcsolj rá különben nem nagyon lesz áram amit mérsz
sorszám: 4909 (146184)
(előzmény: Sándor, 2017-04-16 22:19:40)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-04-17 12:14:46
Ja, látom, bocs, nem írtad hogy a rosszat is fotóztad.
Remélem komplett szénkefét is cseréltél egy ilyen után.
sorszám: 4908 (146183)
(előzmény: Keri, 2017-04-17 12:11:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-04-17 12:11:48
B+ első képet néztem meg és tudom mi a gond.
Nincs kommutátorod, persze hogy nem tölt :D
Szépen kiesztergálta a szénkefe helyét.
Így kéne kinéznie:
http://users.atw.hu/motorosberrego/jpg/etz250forgoreszb.jpg
sorszám: 4907 (146182)
(előzmény: Sándor, 2017-04-16 22:19:40)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-04-17 12:08:40
Amikor utoljára néztem még lehetett kapni a grafit gyűrűk helyére bronzot is a boltban. Szóval a fene se bajlódna az esztergával ha nem muszáj :)
sorszám: 4906 (146181)
(előzmény: Árpád, 2017-04-16 16:56:56)

 
 
Sándor
válasz erre | email2017-04-16 22:19:40
Szia Árpád és Keri! Köszi a tanácsokat,lenne kedvem és időm is a mérésekhez,csak 1 kicsit irányítani kéne, mit hol mérjek.Ma levettem a deknit átnéztem a kábeleket és a sarukat is összenyomogattam.Le is fényképeztem őket. Ha megnyílnak a képek,akkor meglátjátok.
Ha nem nyílik a kép, adnék egy e-mail címet és ha írnátok,akkor ott elküldeném a képeket.
bereczky5@freemail.hu
Ha nem kapcsolok semmi terhelést,akkor 3000 ezer után van töltésem,4000 ezernél eléri a kívánt 14.7 voltot.Lámpa és villogó használatkor ez 12.3 4000-nél.
Nem haragszom,ha nincs kedvetek okítani.Motorozom így is,csak leállás után ráteszem a töltött.50 km-s távon 12,2 re megy le az aksi 12.7-ről.
Kellemes Húsvétot Nektek!

http://kepkezelo.com/images/zp5h5xtb6nuh66r265il.jpg
http://kepkezelo.com/images/117rxo9omr5z90w9xcz2.jpg
http://kepkezelo.com/images/p5piuruy0poqdomy6uj9.jpg
http://kepkezelo.com/images/vx5h8s8i32z0o32lq9pk.jpg
http://kepkezelo.com/images/8x5hgs1rk0o0mlago58v.jpg
http://kepkezelo.com/images/oxrgwqdlz31oq05weq57.jpg
http://kepkezelo.com/images/gejmp4g1u65ewmkn5zmg.jpg
http://kepkezelo.com/images/wzqeqymwcoddf3mfp7vk.jpg
http://kepkezelo.com/images/yulm1yog4k934fdnht8f.jpg

sorszám: 4905 (146180)
(előzmény: Árpád, 2017-04-16 16:56:56)

 
 
Árpád
válasz erre | email2017-04-16 16:56:56
Főleg a fázis áramokat.... Van egy olyan érzésem hogy az egyik fázis tűnt el. Ez a szerelő levágott az egyik vezetékből egy darabot és akkor lett töltés nagyon erre utal. Vagy töredezett a kábel, vagy valamelyik, az alsó vagy a felső kivezetés nem érintkezik.Nekem az ETZ csinált ilyent amikor hozzám került. Az egyik generátor kivezetés lógott a levegőben. Nem volt csak háromezer felett valami minimális töltés. Viszont még a feszszabb kivezetés is leolvadt egyszer. Ha jól emlékszem, a generátor kivezetése szegecselve van.Vagy 14 éve volt, de úgy emlékszem ezt gyógykezeltem úgy hogy fixen ráforrasztottam a kábelt a tekercs végére. Valószínüleg így volt, mert amikor eladtam 2013ban a motort, még ilyen volt. Pedig csak ideiglenesnek szántam a dolgot. :)
A forgórész gyűrűjének tönkre menetele legtöbbször nem teljesen véletlen, vagy anyaghiba okozta dolog. Jó, nagyon puha tud lenni a gyári, de szerintem akkor se. Valami főtengely ütés, vagy szoruló szénkefe lehet a háttérben.Láttam már ilyent. Szép kagylós tud a felület lenni. Persze egy bronzból esztergálttal kevesebb gond lenne. Ha valaki tud otthon esztergálni. :)
Vagy ha valaki lecseréli az ETZt Jawára. :)
Akkor ilyen gondok nem lesznek. Hanem mások. :D









sorszám: 4904 (146179)
(előzmény: Keri, 2017-04-16 07:21:41)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-04-16 07:21:41
Nincs kép...

Kommutátort lehet cserélni.

Mérni kéne fázis áramokat feszültséget és gerjesztő áramot. Aztán lehet tovább lépni. Illetve diódákat külön is lehet mérni dióda vizsgálóval.
sorszám: 4903 (146178)
(előzmény: Sándor, 2017-04-15 21:18:15)

 
 
Sándor
válasz erre | email2017-04-15 23:47:11
Keri!Neked is köszi a választ!
sorszám: 4902 (146177)
(előzmény: Keri, 2017-04-15 08:08:58)

 
 
Sándor
válasz erre | email2017-04-15 21:18:15
Szia Árpád! Köszi a választ.
Akkoriban az unokám járt vele,szóval csinálta előtte is,azért szedtük szét,mert egyszer nem bírt hazajönni lámpával már este.Szétszedtem és a komutátor szét volt menve.Jöttek a tanácsok és az új mellett döntöttem. Berúgtam indult elsőre ,de töltés nem volt.Megmutattam egy villamossági embernek,vágott le a vezeték végéből,ami a generátortól jön fel a szabályzóhoz,és lett töltés.A minap kanyarodtam jobbra és észre vettem,hogy nem mer kijönni egy autó,mert nem tudta merre megyek,ránéztem a villogómra és nagyon halványan működött.Garázsban rámértem és akkor szembesültem az adatokkal.Ha minden megy jó indulattal van 12 volt 3000 fölött is.Ennyi a történet. Bocsi a hosszúság miatt.Küldök 1 képet,remélem működni fog,a
régi forgórészről.

https://photos.google.com/u/0/photo/AF1QipPv90XZqUKqsvlYXl0TASe8jB8vjyv3kRQelBwP
sorszám: 4901 (146176)
(előzmény: Árpád, 2017-04-15 10:46:00)

 
 
Árpád
válasz erre | email2017-04-15 10:46:00
Én csak a vezető gyűrűjét láttam tönkremenni a forgórésznek.
De ha a hiba a forgórész csere után jelentkezett, akkor a diódahíd, állórész se túl esélyes.
Vagy a három fázis kivezetései közül engedte el magát valamelyik a dugdosások során, vagy a kábelek közül tört el valamelyik.
Azért jó lenne tudni miért lett a forgórész cserélve.
sorszám: 4900 (146174)
(előzmény: Keri, 2017-04-15 08:08:58)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-04-15 08:08:58
állórész, szénkefe, vezetékek, diódahíd
Forgórész szokott egyáltalán meghibásodni?
sorszám: 4899 (146173)
(előzmény: Sándor, 2017-04-14 22:08:51)

 
 
Sándor
válasz erre | email2017-04-14 22:08:51
ETZ -ben forgó rész lett cserélve, 3000 fordulat alatt nem akar tölteni, terhelésnél rosszabb a helyzet. Feszültség szabályozót kikerülve sem tölt hamarabb. Valaki tud segíteni, hol keresgéljük a hibát.

sorszám: 4898 (146172)

 
 
lajos
válasz erre | email2016-09-08 21:09:01
Az akkumulátor a leírtak alapján rossz. Jól beállított feszültség szabályzó világítással 2,4 V cellafeszültséget tart.(6 V-os rendszernél 7,2 V) Ekkor világítással is kell járni mert ellenkező esetben a magasabb feszültség forralja és hamarosan tönkre is teszi a drága akkumulátort.
sorszám: 4897 (145875)
(előzmény: tomaszian, 2016-09-08 20:12:49)

 
 
tomaszian
válasz erre | email2016-09-08 20:12:49
Akku fullra töltve 6V. világítást fel se nagyon lehet nyomni ha áll a gép. Ha jár a motor 7-8,2 Voltokat mérek
sorszám: 4896 (145874)
(előzmény: Atilla, 2016-09-08 19:52:46)

 
 
Atilla
válasz erre | email2016-09-08 19:52:46
Terheletlenül, az 5,9-6V, az nem túl sok. Tedd rá a gyújtást/világítást és mérd meg közben, hogy terheléssel mennyi.
Tölts fel az akksit, és ha beindult mérd meg, hogy mennyit tölt. Vagy nem lesz rendes töltés, vagy rossz az akkud.
sorszám: 4895 (145871)
(előzmény: tomaszian, 2016-09-08 18:44:55)

 
 
tomaszian
válasz erre | email2016-09-08 18:44:55
Sziasztok!

Havernak van egy régi MZ TS 150- e. Nehezen indult, sokat állítgattam a gyújtását, és elért arra a pontra a gép, hogy rugásra el sem indul. tolásra hamar, és akksitöltővel rúgásra is egyből. Nem vagyok egy MZ guru, azért kélek titeket aki ért hozzá mondjon valamit. (Akku leadja a 5,9-6 voltot) 1-2 hete még töltő nélkül beröffent rúgásra. Mi lehet a gond?
sorszám: 4894 (145870)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-09-08 06:57:35
Úgy is lehet.
Bár nem egy nagy téma a szegecselés sem. Addig kell ütni műszerész kalapáccsal, amíg jó nem lesz.
sorszám: 4893 (145868)
(előzmény: Árpád, 2016-09-08 05:27:42)

 
 
Árpád
válasz erre | email2016-09-08 05:27:42
Úgy se rossz.
Ha ugyanarról beszélünk akkor én kifúrtam a szegecset és rézcsavart kapott helyette.
Az ETZn volt pár szegecs helyetti csavarom.
Csavarozni jobban tudok mint szegecselni. :)
Ha tesz az ember az anya alá körmösalátétet, le sem lazul.
sorszám: 4892 (145867)
(előzmény: Keri, 2016-09-07 20:18:14)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-09-07 20:18:14
Én vissza szegecselném.
Ha más baja nincs, akkor az nem okoz gondot, csak takarítsad meg oxid és zsírmentesre a felületeket, és utána kend le vazelinnel, szilikonzsírral, és akkor nem fog oxidálódni.
sorszám: 4891 (145865)
(előzmény: gacsat, 2016-09-07 16:48:01)

 
 
gacsat
válasz erre | email2016-09-07 16:48:01
És az ilyen kilazult szegecselésű HALL jeladónak mi a sorsa? Javítani kell, vagy kidobni? Épp itt állok előtte. Mind a két szegecs eltörött. (103E km-nél.)
sorszám: 4890 (145864)
(elözmény: Keri, 2011-03-20 10:23:11)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2015-11-10 10:42:23
Jo otlet, koszi!
sorszám: 4889 (144949)
(elözmény: Keri, 2015-11-04 17:41:28)

 
  Összesen: 99 oldal
|< [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 következő >|

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17437)
Pannónia (6538)
MZ (48810)
Jawa (26979)
Motorszervíz (2866)
police (1762)
Simson (3402)
Dnepr (125)
Ural (61)
Izs (606)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu