hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 25. csütörtök 
Márk

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Cikkek -

Magyar motor magyar szív!

(Lénárt András - 2007-04-05)

2007. március 15-én két éves évfordulóját ünnepelte a Ladánybenei Pannóniások Baráti Köre, és megemlékezett a nemzeti ünnepről a község területén egy motoros felvonulással.

Fogas kérdés

(R - 2007-01-22)

Mi lesz, ha a motoromon kicserélem a 19 fogú lánckereket 20 fogasra? Mennyit változik a végsebesség? Átépítem a motorom, kicseréltem a hátsó kereket 16-osra, na, de most milyen lánckereket tegyek, hogy nagyjából úgy menjem, mint a 18-as kerékkel? A gyári, 3,5 collos Barum helyett feltennék egy 110/90-es Pirelli-t, mennyit változik a helyzet? A fórumainkat böngészve gyakran akadok ilyen kérdésekre. Azon gondolkodtam, valahogy egyszerűsíteni kellene ezt a dolgot, úgy, hogy mindenki otthon kényelmesen kiszámíthassa, honnan indul és hová ér egy áttételmódosítással. Amúgy pedig most van az ideje az ilyen munkáknak, még egy rövid ideig tél, aztán hajrá, indul az idény. Addig a motorjainknak is menetkész állapotban kellene lenniük.

Mire volt elég egy óra? - DL650 1 év után

(Kacc & HyGy - 2007-01-01)

Miután 1 éve a Suzuki DL650 V-Strom megvétele mellett döntöttem, most megpróbálom 1 év távlatából az első élményeket felülbírálni (ha kell), valamint leírni a tapasztalatokat, ha valaki ilyen gép vásárlására vállalkozik mire számíthat. Valamint a pénzügy oldalát is áttekintjük a motor fenntartásának.

Danuvia DV125 - „a dolgozó nép motorja”

(Pintér Dániel - 2006-12-03)

Elkapott a gépszíj… a Veterán Autó És Motor magazin szeptemberi számának „olvasóink restaurálták” rovatán még szinte meg sem száradt a nyomdafesték (’69 Simson SR4-2/1Star), de már ott áll a műhelyben ő is, egy szebb, jobb jövőre várva, hogy újra kék füstbe boríthassa szülőhazája útjait.

Éreztem, hogy eljött a váltás ideje, „kinőttem” a kis seregélyt, és elkezdtem komolyabban gondolkodni azon, hogy mi legyen a következő lépcsőfok. Nekem a „csúcs” egy Pannónia, de jobbnak láttam, ha ezt megelőzi valami köztes, nyolcadliteres állapot. Bár eleinte az NDK-s kortárssal már megszerzett tapasztalatok miatt a 125-ös Trophy tűnt a befutónak, de győzött a magyar motorok iránti rajongásom.

Európa kapujában!

(Kovács István - 2006-11-11)

2006.05.21.-én történt. Nyerő szám. Kovács István vagyok, 51 éves, büntetlen előéletű, utas. Ukrajnából haza Magyarországra. Az idő szinte kora reggel, pontosabban fél kilenc. Egy, az ukrajnai Técső városában vásárolt 1972-es gyártású DNEPR típusú kicsit lepukkant, de egyben lévő motorral érkezünk a Tiszabecsi határátkelőhöz.


előző oldal1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 következő oldal

:: Fórumok ::
MZ (49031)
Motoros túra (17976)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu