hu

email:
pass:

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)

:: Ajánlott böngésző ::

- Túrák, találkozók -
2. Szocimotoros találkozó és túra
(Kacc & HyGy - 2003-12-30)

Az első hosszúperesztegi találkozó után már mindenki nagyon várta a folytatást. Nem hiába. Szerintem a mostani túra (bár nem voltunk olyan sokan, mint előző alkalommal) ha lehet még jobban sikerült, mint az első.

Péntek este az orfűi Panoráma kempingben gyülekezett a csapat. Mikor megérkeztünk (sötétedés után persze), az első gondoltam az volt, hogy ez a túra el fog maradni, mert alig láttam pár embert üldögélni a sötétben. De a legnagyobb örömünkre körülbelül éjfélre mindenki begördült. A tapogatózós sátorállítás egész gördülékenyen ment (hiába a rutin nagy úr, tényleg állított már valaha valaki világosban sátort?), azt viszont nem mondhatnám, hogy teljes némaságban. A szinte üres kempingben (senki nem olyan hülye, hogy ilyen hidegben még kempingezzen, kivéve persze minket) nyugodtan hangoskodhattunk, senkit nem zavart a hangosan felidézett "dugós történet esete a káromkodós nénivel hosszúperesztegen" c. első szocitalis történet. Hála Pool külföldről importált Bechrovka (?) nevű italának, meg Munyi is megtalálta a csillagokat a poharában.

Reggel miután felébredtünk egy darabig azzal voltunk elfoglalva, hogy valamennyire felmelegedjünk. Olyan 10 körül elértük a megfelelő hőmérsékletet, a hasunkat is megtömtük, közben Dávid és Márk is megjöttek ezért úgy döntöttünk elindulunk, 17 motor vette az irányt az abaligeti cseppkőbarlang felé. A banda nagy része bement a cseppkő barlangba és pár képet is készített róla. Aki erre felé jár annak nem érdemes kihagynia, a barlang levegője tiszta és jó hűvös van (meleg ruha ajánlott).

Innen Siklóst vettük célba. 5km után Tesho motorja bemondta az unalmast, s mint kiderült ennek a vadonatúj, és mellesleg hófehér gyertya volt az oka. Bár ezt a hibát gyorsan kiküszöböltük, nem unatkoztunk sokáig, mert nagy meglepetésre az egyik CPI megadta magát a Jawamon. Itt két részre szakadt a banda, a többiek előre mentek mi pedig a banda másik felével maradtunk CPI-t hackelni. Ezt kicserélni már hosszabb műveletnek bizonyult, mivel az erdő közepén kicsit reménytelennek tűnt csere CPI- t találni. Rövidebb de annál sikertelenebb próbálkozás történt a 2 henger egy trafóval történő meghajtására, de a hatalmas robbanás a kipufogóban (mindenki jól megijedt, a tompító betét kicsúszott vagy 5cm-t) eltérített ettől a szándékomtól. Végül PeetAir tartalék trafója amit otthonról hozott vissza kisegített bennünket. A többiekkel a Tesco előtt egyesültünk. Így kis késéssel érkeztünk a siklósi várba. Itt a banda egyik része kint maradt a másik pedig bement a várba. (Mint később megtudtuk Mora szokás szerint a hogyan jussunk be ingyen akárhova magán számát is sikeresen adta elő.) Mivel itt is hosszúra nyúlt a nézelődés- ki tudja, talán az ott rendezett esküvők, vagy a kedves teremőr nénik miatt- a Dombai tó, és a tévétorony látogatása egyelőre elmaradt. Az utóbbit úgy terveztük másnap reggel pótoljuk be.

Már erősen sötét volt, de úgy döntöttünk, a belvárost így is érdemes megnézni, bemotoroztunk hát a Széchényi térre, s nem volt nehéz elérni, hogy a járókelők pár percre ne a pereces, hanem a motorok hangjára figyeljenek fel. Bár Dávid és Kukoo -nem kis nehézségek árán- már beszerezték az esti gulyás hozzávalóit, mi is beugrottunk egy kis kajáért a boltba mielőtt visszaindultunk a kempingbe. Mivel a vissza út előttünk vezetett el vételeztünk pár fontosabb dolgot: matracot, takarót, tűzifát, hosszabbítót, hogy legyen fény és zene (amiből végül csak zene lett). Elég későn álltunk neki a főzésnek, de mivel a főszakács Munyin kívül sokan besegítettek, hamar kész lettünk, és már csak a tábortűz mellett Buny régi rendőrtörténeteit hallgatva, illetve a füstben fuldokolva, megvártuk, míg megfő a gulyás. A második éjszaka Kaccnak már nem volt annyira hideg, mint az előző. De lehet, hogy csak Dávidnak volt igaza, és sokkal jobb, ha az ember nem eleve úgy bújik a hálózsákba, mint egy múmia. Reggel ébredés, sátorbontás után a tévétorony került napirendre, s miután mindenki kedvére kigyönyörködte és fényképezte magát, érzelmes búcsút vettünk egymástól s kétfelé válva kivezettük a bandát a városból.

A túra sikerét igazolja, hogy már lázas tervezés alatt van a következő...

Kacc, HyGy
További képek a galériában találhatók.