hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


fickó - 2008-08-03 11:49:49

Szerintem a motorod dús keveréket kap.
A szivató talán nem zár teljessen.
Lehet túl magas a benzinszinted is.
Ehez a benzinszinthez még annyit, hogy lehet jól beállítva a benzinszint ha a szintszabályzó tűszelep átenged. A rezgésekre egyébként mindegyik szelep átenged, de nem mindegy hogy mennyit.
Az enyémen ez volt a hiba, és úgy jelentkezet mint a tiéden. Amikor kicseréltem a tűszelepet egy újra, akkor mégrosszabb lett, de rájöttem hogy az új szeleppel már alapjáraton is folyni kezd a karburátor. Amikor bedöglött, a szelep elzárt, és megált folyni a karburátor. Aztán rájöttem hogy az új tűszelep az selejtes amit a boltban vissza is vettek mivel szemel is látható volt a megmunkálás pontatlansága ( tűnek a hegye nem simán kónuszos volt, de ovál kónuszos egy kicsit meggörbülve. Hihetetlen, hogy a selepnek többi része szépen jól kivan dolgozva, csak pont a lényeget cseszték el. A boltban további tűszelepeket vizsgálgattam, ami nem volt könnyű, mert ezt készletezve árulják a fúvókákkal együt kevesebb mint 200 sk -ért és ugye bevan csomagolva. Utángyártott sz.. Ja az eredeti fúvókák nélkül valami 380 sk. Ezért én fogtammagam és a helyi MÉH telepen szétnyitottam pár skodás jikov karburátort. Na ebben pont olyan van mint a jawámban. Begyüjtöttem hát egy párat, gondossan külön csomagoltam minden szelepet a saját fészkével, aztán fizettem 5 koronát. Othon aztán próbák sorozatát hajtottam végre. A rezgéseket rezgősciszolóval imitáltam, de ehez még kellettek különböző keménységű és vastagságú szivacs közbetétek. Ezt amúgy ne próbáljátok ki, mert egy lefejeltartott rezgőcsiszoló szénkeféi örülnek ha jut nekik is a benzínből. Meg amúgy is marhaság az egész. Megkell venni az újat, az eredetit. Hogy miért nem jó a skodás azt sokáig nem akartam elhinni. A jawás az 2,5 mm- es, a skodás az 2 mm- es furaton engedi a benzint. Érdekesnek tűnt mondjuk az, hogy miért a skodás a kisseb. A skoda 1500 as TAZ motorjain is ilyen tűszelep szolgál, és az négy hengernek szolgáltat. Igaz, hogy csak minden második főtengelyfordulaton eteti a hengereket, de akkor is. Fogyasztásukban hasonlítva a jawa 350 és skoda 120 hasonlóak. Csakhát a skodának van AC pumpája. Az úszóház alapterülete is nagyobb a skodán, ami szintén hagy némi vita teret, és a gázlengésekről nem is beszélve ami egészen más egy négyüteműnél. Igazából nem lehet hasolítani egyiket a másikhoz, mert mások.
A lényeg az hogy skodába leht venni akár vadonatúj gyári tűszelepet is 120 koronáért, ami szintén nem jó a már említett 0,5 mm- es eltérés végett.
Nekem már lassan egy éve van ilyen, és csak akkor van gond ha hosszasan, kb 5 kilométert megyek teligázon anélkül, hogy csak egyszeris visszavennék a gázból, akkor elkezd kihagyni a motor. Ilyenkor leveszem a gázt amíg négyet számolok,( 4 - 5 másodperc ) és mehetek tovább. Mivel ilyen tempóban nem nagyon járok, nem nagyon zavar. Amire viszont már volt példa, az autópályán az autókat flegmán sorozatban előztem és úgy 15- ödik utan az egyik BMW melett a motor elkezdet lefuladozni, az elég rosszul eset. Hát és mivel csak ennyi a bajom a skodás tűszeleppel, szerintem még sokáig nem veszek belevalót ami jó is.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu