hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


fickó - 2008-06-27 12:14:36

A 350-es 638 asom lehet, hogy generáléret ?
Nem ez az első motor amit felujítanék, és rengeteg blokot hordtak már mások is hozzám felujításra, de ezzel most úgy vagyok, hogy nem tudok dönteni. Eszembe jut, hogy úgy 4 ével ezelőt, amikor még javítottam a környéknek, számtalanegy reklamáció volt és sok év után ezért is hagytam abba. Kifejezetten csak a régi jawákat szereltem, és az volt nekem is.
A reklamációk nagy része általában azt igazolta, hogy az utángyártott illetve megmunkált alkatrészek anyaga nem volt megfelelő.. Tisztelet a kivétel.
A motoromon azért gondolkodom a felujításon mert csörög. Amikor megvettem volt rajta 5400 kilométer, és a gazda esküdözöt is hogy nem járt vele sokat. A kilométerszámláló viszont mint rájöttem nem működik, mert ma is 5400-at mutat. Fogalmam sincs hány kilométeres a blok. Amúgy minden eredeti rajta és érintetlen. A megszakítóhézagot Kellet is állítanom, meg gyertyacsere és filtercsere meg a láncokat cseréltem újra. Ami leginkább agaszt a kilométerek szempontjából, az a szénkefék állapota, ugyanis alig érik túl a forgórészt. Vettem is egy újjat mert a töltéssel voltak gondok bár nem a szénkefék voltak a ludassak. Szerintetek hány kilométer kellet, hogy a szénkefék így elkopjanak.
Most leszedtem a hengereket és az első benyomásom az, hogy nem olyan rossz az állapotuk. A gyári megmunkállás nyomait még mindíg látni körbe végig. A hengerek tetején van egy pici ugrás de tényleg csak pici. A dugatyúk azok már csúnyábbak, és bólogatnak is egy kicsit a hengerben, a jobb oldali az egy kicsivel erősebben. A gyűrűk hézaga 0,9 mm . A hajtókarok felső szemeiben nincsen lógás, a csapszeg inkább csak mozdul , valamicskével többet mint az új. Lejjebb a hajtókarok alsó szemeire sem lehet panaszkodnom,
Mert oldalirányú lógásuk az közel gyári.
Most tudnék szerezni eredeti új gyári csech dugókat, de csak alapméretest, igaz fél áron. Ha a mostani alapméretes „ A „ jelölésű dugóim lecserélném új alapméretes „ B „ jelölésűekre, és venék új gyűrűket csapszeg és tűgörgőkel együt, akkor ez kijönne 700 szlovák koronába.
Csináltatnék én túlméretest, denem hiányzik az nekem, hogy az első 50 méter után leblokkoljon a motor, mert a dugók már betágultak de a hengerek még hidegek.
Vagy tudtok valami biztossan jó minőségű dugókat. Hallotam a BERTA dugókról, hogy nagyon jók. Igaz lehet ???
Azelőt én egy németországban működő csech gyártól rendeltem mindíg. ALMET volt akkor a nevük és azok piszokul jó dugókat csináltak. Azt nagyon megkellet kínozni hogy megragadjon még ha szorosra is lett munkálva a henger. Szinte sosem fordult meg bennük a csapszeg és csendesen jártak. Aztán megszüntek gyártani ilyen motorokba, és azóta nem sikerült olyan jó dugókra akadnom.
Szerintetek?
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu