hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


fickó - 2008-06-25 10:13:09

Helló mindenkinek. Nem vagyok benne biztos ,de talán ez az első hozzászólásom itt nálatok. Nekem ugyanaz a kis relé ment tönkre úgy két hete. Az enyém az nem égett el, de a tekercs műanyag része annyira megolvadt, hogy összetapadt, majd kihülés után megtámasztotta a mozgó részt.Ezt az odaolvadt kitámasztó részt egy késsel kikapartam és ezután ujra működött. Aztán mire hazaértem már megint megolvadt a tekercs. A hiba egyébként úgy mutatkozott, hogy a töltésjelző nem teljese aludt ki. Mivel volt tartalékom, hát kicseréltem a feszabályozóval meg a diódasorral együtt. Aztán úgy egy hétig minden rendben volt. Amúgy a motort minden nap használom kb 50 kilométert. A minap aztán újra egy töltéses hiba merült fel. A töltésjelző a megszokottól eltérően már alacsonyabb mint 2500-as fordulaton kigyuladt a lámpák fénye elhalványult, és az egyik henger is leált. Ha a lámpákat lekapcsoltam akkor minden jónak bizonyult. A javítás sorrendje,,A relé jónak tűnik ezért azt hagyom (eből amúgy sincsen több, és szerintem a töltéshez nemsokk köze van. Egy harmadik diódasor felrakása majd próba, aztán régi fesszabályzó vissza szerelése, ismételten próba, az összes vezeték és testelés átellenőrzése majd ismét próba. Az eredmény végig ugyan az, de most már bekapcsolt lámpákkal 2500 as fordulat alatt amint a töltésjelző kigyullad a motor bedöglik.
A vezetékek ellenőrzésénél egyébként felfedeztem egy hibát: a gyujtás állórészének az X nevű kivezetésén megolvadt a csatlakozás. Ezt kijavítottam és az összes többi csatlakozást át pucoltam és átmértem. A hiba aztán végül megszünt, mihelyst az akut feltettem a töltőre. A töltést egyébként lemértem a motoron is és 1600 fölött már adja az akunál a 14,8 at. Lekell cserélnem az akut az biztos. Mindenesetre nem érzem azt hogy ezzel már vége lenne.


:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu