hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 30. szombat 
András, Andor

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Matya - 2004-05-10 04:00:08

Már bocsánat, hogy beleszólok, de a magasabb hőérték NEM azt jelenti a gyertyánál, hogy milyen hőfokon üzemel, hanem, hogy milyen hőmérsékleten megfelelő az öntisztulása.Üzemel az alacsonyabb hőfokon is, csak akkor beköpi a motor.
Szóval:Az alacsonyabb hőértékű gyertya kisebb kompressziójú motornál is tisztára ég, nem úgy, mint a magas hőértékű.
Magas kompresszió=nagyobb hőterhelés.
Ezért kell magasabb hőértékű bele.Az alacsony tudnillik túlmelegszik ,felizzik, öngyulladás lép fel.Ja és hamarabb kinyírja a gyertyát.
Más: a Jawa dugó nem fog attól átégni, mert ólommentes benzinnel megy.Kétüteműnél a benzinbe kevert olaj ken MINDENT, és hűti is a hengert belülről.Ha átég, vagy kevés olaj volt a benzinhez keverve, vagy a gyújtás volt szarul belőve.Ólompótló adalék is tök felesleges, mert az csak azoknál a járműveknél volt fontos, amik úgynevezett puha szelepülékkel készültek, vagy nem volt tisztességes szelepszárszimmering bennük.Ott még tömítő szerepe is volt az ólomtetraetilnek.Illetve a már említett szelepfészekkopást gátolták vele.

Fullkopy:Az öreget még nem tudtam elérni, majd még próbálom valamikor.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu