hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


creationmz - 2008-06-02 09:47:31

Nem tudom hogy a te motorodban mennyi kilóméter van, és mekkora lánkerék a végáttételnél, de az enyém GYORSUL 4-ben is. mint azt mondtam összehasonlítás végett, ETZ 5. ha betetted akkor gyorsulást felejtsd el, illetve ha van akkor az nem full fordulatszámig, és dobnál vissza 4. Míg az én jaffám 40-nél 4. és onnan dinamikusan gyorsul 130-ig. Tény hogy huzatva sokkal akítvabb, de akkor mondhatom hogy 80-110-ig gázhúzásra rántással reagál, tehát nekem valamiért nem veszi el a motorom erejét a menetszél, és a gördülés. 2 személlyel 10% emelkedőn 4-ben a kezdeti sebességgel simán felmegy. Hegyi szerpentin az ahol 3-a szoktam kapcsolni a kanyarok miatt.

Másrészt van köze, ugyanis a motorodat a legritkább esetben használod 1-2-ben 4500-ra pörgetve (ha igen akkor gyilkosabb vagy mint gondoltam). És mivel magasabb fordulaton tökéletesebb az égés, merthogy mindenki azt szereti ha pörög a motor (ezért így állítja be a gyújtást(előgyújtást is)), ezért hiába nézed a gyeryád színképét állítás után alapjáraton, ahhoz menned kell. Terhelned kell. És erre a legjobb a 3-4-es fokozat :)

És a megoldáshoz valóban nézgethetsz hátra is, de akkor nem látod kit csapsz el. Motoromba a mai napig 1:33-as benzint vagy ettől olajban dúsabbat tankolok, attól függően mennyire csuszik meg a flakon a kezemben. Ennek eredménye az állandóan olajban tucsogó dobvég. Nagyon jó haverom a kék füstköd, autósok egy 3-ból 2-be váltásnál, aktív gyorsításnál sokszor szkták ezt látni nálam vársban. De ha elviszem 60-70km autópályára, vagy nagyforgalmi útra, ahol van lehetőségem kiégetni, akkor az első 30-40km után ugyanaz a jelenség látható. Viszont ez csak ideiglenes. De hadd ne ragozzam már így is túllőttem a célon. Hiszen tudod te magad is. :) Valószinűleg régebben motorozol mint én, és még a tapasztalatod is nagyobb :)

Üdv.: CRE
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu