hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


creationmz - 2008-05-05 21:23:59

Én az MZ 125 TS/1-es mocimba Arol2T és isolator speczial(sötét zöld) gyertyát 260-as hőértékben használtam. A motoron a TS 150/1 karbija volt. Rövid hasznélat és úgy 90e km után letört egy darab a dugóm palástjából, és ezt a lelkem felkalapálta a hengerfejbe. Ekkor vittem furatni ahol kiderült hogy 2. túlméretre kell mert 1X már volt. Ez után a motor 600km-ert ment MINDÍG 2 személlyel. A benzincsapom szűrőházas volt, ide kapott 3 légpuska sörétet (illuzionak). Valamint az első 400-500km-ben ólomadalékot. Minden esetben indításnál bemelegítés kb 3 perc alapjárat + néha gázfröccs, indulásnál elpörgetés 3-4e-ig és elváltás. 500. km után már néha 2-ből 3-ba és 3-ból 4-be elpörgetés 6000-ig. és a 800.km után elpörgetés fokozatok között rövid időkre 7000-ig. 1000. km után olajcsere, ólomadalék elhagyása, korábbi 1:30 helyett tankolás 1:40 és sokkal több huzatás.

Végeredmény: egy jól bekopott, igen jó teljesítményű stabil masina. 1 személy normál testhelyzetben kb 100-110km/h. 2 személy normál testhelyzetben kb 90-100km/h. Egyszer próbáltuk hogy meddig bírja(bírjuk) hegyről lefele 2 személy behasalva 130km/h ekkor volt 7800-8000rpm. tovább nem volt szívünk.

Üdv.: CRE
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu