hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Miklósbácsi - 2008-04-14 21:02:33

Üdv,
Hogy én is közbekarattyoljak: nekem is volt NGK B6HS, kb. 1 hétig, azután belül kezdett el szikrázni, már ha volt egyáltalán szikra. Szóval ment a szemetesbe. Most Brisk N15C-m van, gond egy szál se.

A fordulatszámosdihoz csak annyit, hogy előzésnél (óra szerint) simán kitolom 5 ezerig, de nyélen még soha nem mentem, hogy mennyit bírna. A gépkönyv 5500 körüli fordulatot ír a max. teljesítményre, gondolom akkor annyit bírnia kellett újkorában (vagy nem:)

Joe84: a magasabb fordulaton való prüszkölés betudható a gyújtásbeállításnak is. Elvileg magasabb fordulaton lentebb kell venni az előgyújtást, hogy legyen idő az égésre. Nekem hasonló problémám volt a trabi gyújtással, csak pont fordítva: magas fordulaton kezdte rúgni magát a motor, ezért negyedik fokozatban nehezen lehetett feltornázni. Szóval pont h kisebbre kellett állítani az előgyújtást, hogy jobban tolja magát alulról. Amúgy sem hálálta volna meg, ha szétpörgetem. Azt viszont neked se fogja, ha frissen újított blokkal száguldozol. Szokták mondani, gondolom nem viccből, hogy 4ezres fordulat alatt kell váltakozóan járatni és akkor fog szépen összeállni a rendszer.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu