hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


magush - 2008-02-27 16:00:07

Én annyiban egészíteném ki szerény tudásom alapján a korrekt bejáratási útmutatót, hogy állítólag nem jó a stabil egyenletes sebesség sem a bejáratáshoz, változó fordulatszámokon (de tényleg 2000-3000 között tartva), úgy, hogy a motor könnyen járjon, sose erőlködjön, se magas, se alacsony fordulaton. Ha jól fúrták, elvileg nem szorulhat meg. Ja és a bejáratáshoz állítólag a súbert legalsó bevágásba kell tenni, hogy többet kapjon benyából.
Én kicsit elrontottam, mert nem tettem lejjebb a súbert, valamint elég sokat mentem konstans sebességgel, de ennek ellenére asszem jó lett, most járok a fúrás utáni 8000 km körül.
Saját tapasztalatom szerint 800 km-nél volt egy határ, amikor alapszinten bejáratódott (érezni lehetett, hogy elkezdett menni, kívánta, hogy húzzam neki:) ), és utána 2200 km-nél a második lépcső, amikor már igazán frankó lett, csak úgy 'harapgyazutateszi' !

A dugómegszorulás nálam erősödő kalapáló hangként jelentkezett a hengerek felől, de ez nem fúrási gond volt (6000km-nél történt), hanem hülye gazdi esete, aki a nyár legmelegebb napján, a szinte izzó tarlóról jövő 50fokos fuvallatban a pápai elkerülőn meghúzatta négyezerötig a masinát.

Sok sikert!
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu