hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Rudolph B - 2008-02-18 20:03:38

Nem mondhatnám, hogy jellemző, így nem is típushiba, gyári variban a harmadik gyűrű is szépen meg van vezetve, nem lehet gond vele.Az igazi veszély nem is a kipuf.nyílás, hanem alsó holtpontban a szívóablak, ugyanis ekkor a legalsó gyűrű a felöntött kis nyelvre támaszkodik.Ha kicsinyítik, vagy megszüntetik (kireszelik) ezt a nyelvet, akkor könnyen megtörténhet, hogy töri a gyűrűket, bár ezt a veszélyt már összerakáskor világosan látni lehet.
A másik ok, ami miatt törhet esetleg a gyűrű, hogy fúrás után nem törik le a csatornák éleit, amelyek ilyenkor borotvaélesek.
A következő, teljesen más kérdés a három gyűrű. Kis-közepes fordulatokon, legnagyobb terheléssel nem hátrány, ha van 3 gyűrű, de kisebb terhelésen, vagy nagyobb fordulatokon bőven elég a 2 gyűrű is.Ezt bizonyítják a kétgyűrűs utángyártott dugók, még a 300-as (75,5 mm) dugattyú is.
Annó, az MZ RE II versenymodellen kimérték fékpadon, hogy a második gyűrű csak valahol 6000 alatt segítette a tömítést.Mivel azonban a motor 8000-nél kezdett "élni", egyszerűen elhagyták a második gyűrűt.Jó, persze ez akkori versenymotor, de ma is, ha módosításkor emelkedik a fordulat, felmerülhet (okkal) a kétgyűrűs dugó alkalmazása.
Ha minden gyári, akkor a három gyűrűs a legjobb (250-esnél, persze).
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu