hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


biga156 - 2007-09-19 07:41:07

Nos, tegnap úgy jártam, hogy a vadonat szűz 14AH-s Banner akkum (6V) fogta magát, és lemerült. Érthetetlen a dolog, ugyanis mielőtt ezt vettem, volt benne előtte egy másik akku, ami 13AH-s volt, az is 20 km után adta meg magát (zárlatos cellával vittem vissza, a helyett kaptam ezt a Bannert. Ez kb egy hétig bírta). Ez a Banner most mintha a töltést sem venné (bár most már a töltőre is gyanakszom, bár az is szűz új. De a történet szempontjábol mindegy :) ) Szóval lényeg a lényeg, visszatettem bele azt az akkut, amivel vettem a motort, ami egy öreg 11AH-s. Azzal kiválóan megy, csak már elég öreg, azért akartam cserélni, és ha már cserélem, akkor az eleve előírt 14AH-ra akartam cserélni. Rámértem a töltésre. Alacsony fordulaton nem valami fényes (alapjáraton leesik 6V alá, dehát ez egy dinamó végül is, belefér :) ), magasabb fordulatokon viszont - fordulattól függően - adja a 6,5-7.1V-ot. Nos 2 esetet tudok elképzelni: 1. Én vagyok peches, és kifogok egymás után 2 zárlatos akkut, 2 valamiért a motor nem viseli a benne lévő 11AH-nál nagyobb semmilyen akkut :) Ötleteket várok, mert elég fúrcsán fognak rámnézni, ha visszaviszem az akkut megint :P
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu