hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Öregapó - 2007-05-24 23:06:30

Azért mielőtt elvégzed ezt az átalakítást, végezd el a következő próbát. Tegyél fel egy átlagos tapadású gumit , majd olyan 50 es tempónál húzd meg erősen a fékkart. Ha rendesen karban van tartva a dobféked, meg fogsz lepődni. Ha lesz rá időd. ugyanis egy átlagos kereket blokkol a 634es első féke.Vagyis ennél erőssebet nem tudsz felrakni, csak ha szélessebb első kereket tudnál betenni. Ami persze nem fér el.Vagy betehetsz valami szuper tapadós gumit, de az se tul jó ötlet. A tárcsafék egyetlen előnye, hogy nehezebben megy el a felülete a síktól, a dobfék előbb lesz felszabálkyzandó állapotú. A dobféket nehezebb is felszabályozni. Ha ez a különbség megéri neked, hogy kétévente a műszaki előtt mindig viszarakod a fészerben gondosan örzött dobfékes cuccot, akkor vágj bele a dologba.Persze a felszabályozás valszeg akkor is kell, különben nem megy át a vizsgán.Én inkább a pár tizezer kilométerenkénti felszabályozást , időnkénti karbantartást választom.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu