hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2007-05-07 10:20:01

Csepptankoshoz gyújtáskapcsolót tudok neked túrni, talán még kulcs is lesz hozzá.
Csepptankos fesszabályzóval pedig két dolgot tehetsz:
1. ha érzel magadban annyi spirituszt, akkor szétszeded ripityomra, minden kis csavart kitekersz, megolajozol, megjáratsz, feltükrösíted az érintkezőket, leveszed a légrést amenniyre lehet, az áramkapcsolót kihagyod belőle (azt mindenképp diódával érdemes helyettesíteni, olcsó).
Összerakás előtt leteszteled a dinamót öngerjesztésben.
Végül összerakod a szabályzót és beállítod kb 8V-ra, aztán a 61-ről leveszed a feszültséget, és egy nagyáramú diódán keresztül mehet a fogyasztókra.

2. Ha mindeképpen égeti a zsebedet a pénz és inkább vásárolnál, mint stupekolnál, akkor pedig vegyél a Mecseki Zsoltitól egy jawa spec fesszabályzót. Én már vagy 5 motorba betettem, tökéletes.
Ez esetben a teljes régi szabályzót és szab.elleneállást is csak le kell szerelned, mindössze a szabályzó házát érdemes fennhagyni, hogy valahova kösd a gerjesztést és a szénkefét.
Szóval a 3 mmegoldás - hogy költesz egy másik mechanikus szabályzóra, amivel csak ugyanazt tudnád csinálni mint a sajátoddal - a legrosszabb, amit tehetsz. Ez a tapasztalatom.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu