hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád60 - 2007-04-28 18:48:37

Honnan tudod, hogy áltudományos? Gépész vagy, avagy esetleg fizikus?Síma, éretségihez szükséges fizika tudással ne nagyon próbáld kezelni a kérdést. Ez egy négy plussz egy tehetetlenségi nyomatékot, négy forgató nyomatékot tartalmazó rendszer, ahol a nyomatékok nem egy tengelyen hatnak, hanem hármon. Időben nem állandóak, állandóan változnak, az irányuk is.Az alátámasztások száma is három.Ezenkívül tudni kellene, hogy egy itt alkalmazott rögzítésre hogy hat a változó irányú terhelés, és hogy a folyamatos egyirányú.Ez már anyagszerkezeti ismereteket is igényelne.Mert újra megemlíten: Ha mind a két henger egyformán megy, a dolgozó henger nyomatéka áll szemben a a nem dolgozó henger forgató nyomatékával. Fél fordulat után megfordul a helyzet, tehát az ébredő erők is megfordulnak.Tehát ebben az esetben a tengelyen a ledtömeget ide oda csavargatom. Ha az egyik henger kevésbé húz, akkor egyik irányba jobban csavarom. Kissé hülyén leegyszerüsítve úgy néz ki a dolog, hogy az egyik irányból jobban ütöm meg a préselést, mint a másikból periódikusan. Az, hogy ez vezet e kilazuláshoz, már csak az anyagtól, a kötés milyenségétől függ.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu