hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 30. szombat 
András, Andor

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád60 - 2007-04-28 17:41:26

Ha leálna az egyik henger, csak abban az esetben lenne nagyobb nyomaték, ha nem elégednénk meg fele sebességgel, gyorsulással.Ami viszont garantáltan bekövetkezne az az, hogy az ide-oda csavargatás helyett folyamatos, egyirányú csavarás hatna középen. Kérdés, erre hogy reagálna a bepréselés.Ez az, amit szerintem itt aligaha tudunk eldönteni nem ismervén az anyagokat, a felületek kiképezését, stb. Én amondó vagyok, ha valamiről nem tudjuk minden kétséget kizáróan bebizonyítani, hogy nem igaz, vannak hitelesnek tűnő beszámolók arról, hogy mégis bekövetkezik, akkor talán célszerű a biztonság kedvéért úgy venni,hogy létezik a jelenség, legfeljebb ha mégsincs, akkor hiába dolgoztunk. De ha van, akkor elháríthatunk egy súlyos hibát.Ez jelen esetben annál is inkább igaz, mivel úgyis fellép a hengerek túlmelegedése, csökkenő olajozása (bár ez utóbbi az olaj keverési aránnyal kompenzálhazó valamelyest) . Nagy lessz az esélye az egyik henger megnyúvadásának. A fogyasztás is nő. Tehát akár van főtenygely csavarodás, akár nincs, célszerű lépni az ügyben.Így a vita legfeljebb szakmai szempontból érdekes, gyakorlatilag viszont nem sokat hoz a konyhára.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu