hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád60 - 2007-04-27 07:08:42

Márpedig ez nem tűnik teljesen normálisnak. Ha teljesen új motorról van szó, akkor gyári hibára gondolnék.A hiba számos helyen lehet. Például a gyárban is rakhatnak be rosszul szimeringet, De akár a hegerekben is lehet kissebb difi. Az is előfordulhat, hogy a jobb és a bal oldalon nem egyforma a keresztmetszet , vagy a felület simasága az üzemanyag útjában. Például a hengereket a szívótorok után ketté választó darab hibájából.
Gondoljunk bele: Teljesen nem hülyék a mérnökök a jawánál, nem terveznek olyan motort, amelyiknek hengerei asszimetrikussan terhelik a főtengelyt, még a bemelegedésig sem.
A szakmában nagyon régen dolgozó szakik is tudnak ökörséget mondani, főleg akkor, ha látják, hogy olyan ügyféllel van dolguk, aki mindent bevesz. Ez sűrűbben fordul elő, ha valamilyen okból nem akarják, vagy tudják a munkát elvégezni.
Egyébbként szimeringhibából, vagy arra viszavezethető hibából kifolyólag tapasztalataim szerint az olajos oldal szokott szinte mindig jobban füstölni.Ugyanis, ha a generátor oldalon csökken a tömítetség, akkor több levegőt szív, így a füst csökken a másik oldalhoz képest. Ha a váltó oldalon csökken a tömítetség, akkor legtöbbször a levegő mellet olajat is szív, így nem nagyon szokott a füst csökkeni, sőt legtöbbször ilyenkor is nő a füst ezen az oldalon.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu