hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2007-04-25 23:01:42

"valami ventilláció..." legalább odafigyeltél volna, amikor épp etettek.

Beszélnek hülyeségeket az újpesti motorcenterben. De az is megérdemli, aki elhiszi.
Ezt a dumát már én is hallotam, pár hete Simánszkit akarta azzal hasbaakasztani, hogy a 350-es CZ-ben azért döcög benzinesen a bal henger, miközben a jobb meg levegősen ordít (ugyanolyan karbibeállítással nyilván), mert az északi féltekén a föld mágnesessége miatt az örvénylő közegek mind jobbra forognak (lásd a fürdőkádból lefoyló víz - talán Farelli-erő, ha jól emlékszem, így magyarázta ki Matya).
Ez egy hétdanos f.a.sz.s.á.g.

Mellesleg nmrég bontottam egy, az újpesti motorcenterben "felújított" blokkot. Még a hengereket nem is húztuk le, mikor már találtunk néhány bődületes hibát, és még néhány, a hitelességet megkérdőjelező nyomot - pl. "a főtengelycsapágyak is újak" vagy "csak jó minőségű szimeringet teszünk a motorba".
Mindezt 65ezeréért előszőr, aztán olajfolyás miatti - "állítólagos" széthúzás után újabb 15ezerért. Az már 80ezer Ft, ami szerintem nagyon sok "csak" egy pár hajtókarért, meg egy pár F.O.S. magyar dugattyúért. És ezért a pénzért még mindig asszimetrikusan jár. Az olajfojás miatti széthúzással kapcsolatban csak azt nem értem, hogy ha tényleg "felsíkolták" a két fél-karter tömítőfelületeit, akkor miért kellett egy hermetikes hímzőcérnát begyömöszkélni a két karter közés a körben a csavarhúzófeszítések nyomaiba ? Ez inkább széthúzás nélküli stupekolásra utal.

Szóval.
Már hogy lenne már normális, hogy a motorodban az egyik henger nem ugyaolyan benzin-levegő keveréket kap, mint a másik.
Ebből egyenetlen járás lesz, ami amellett, hogy nyilván a teljesítményt csökkenti, a fogyasztást meg növeli, asszimetrikusam terheli a főtengelyt, csökkenti annak élettartamát, és kicsit rosszabb esetben az lesz belőle, ami a kéthengeres jawa-nal (akár blokk, akár gyújtás) asszimetria esetén szokott: a motor nem megy eléggé, te meg csak húzod neki, és a végén az ideálisabb töltésű henger szabályosan "belehajszolja" a halálba(=megszorulásba) a másik hengert.

Ha az én motorom lenne én nem nyugodnék bele.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu