hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 30. szombat 
András, Andor

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


ezredes - 2007-04-16 18:35:43

Szervusz szejam!

A membránok szép egyenletes járást adtak a gépnek, csak túl komplikálták és megdrágították a motort. A magasabb csatornaméretekkel és a csúcsteljesítmény fordulatszámának jelentős növelésével bejön a nyomatéklyuk (mint a gyári ETZ 250-nél kb. 3500-4000 1/min-nél), melyet a membránok kijavítottak, kisimítottak. Fantasztikus 7000 1/min-ig folyamatosan gyorsítani, de az idők folyamán a nyomatékos, alacsony fordulatú gépek felé fordultam. A hengerek megvannak, a gépet széria hengerrel adtam el. A benzindúsabb keverék és egy nagyenergiájú gyújtás továbbá jól illesztett dugattyúk és a résvezérléssel is szép lesz a motor járása. Tessék az üresjárati fúvókát kicserélni nagyobbra. 45, 50, 55 méretben is lehet kapni a 632, 633, 634 6V-os gépek Jikov karbijaiba. Bár én inkább feldörzsöltem egy kicsit az eredetit. 2-3 lépés és jól is muzsikál a gép.
Meg kell mondani, minél inkább megyünk visszafelé az időben, annál rövidebb vezérlési időket találunk az ikerhengeres Jawa 350 hengerein, s annál szebb az alapjáratuk is. A sonkák is régen nagyobb átmérőjűek voltak, mint ma a 638-on.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu