hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2007-03-19 14:25:47

Azt mondtad, hogy a motorodba egy 45W-os forgórész, egy kockajawaból származó állórész (tehát amelyiken nincs se fesszabályzó, se szabályzóellenállás, csak a D és M nevű csavaros csatlakozók) és egy 75W-os kétoszlopos PAL szabályzó van.
Ennek a bekötése ilyen egyszerű:
Rajz

A te fesszabályzódon csak D, M és B pontok vannak (meg test, mert az kell neki) 61 és 51 nincs rajta.

Egyébként a régi (állórészre szerelt) fesszab. 51-es pontja ment az akksira B-re (battery) és ugyanez ment tovább a gyújtáskapcsoló 50-eséra. A csepptankos gyújtáskapcsolón ezért van odaírva hogy 30/51.

És a régi (állórészre szerelt) fesszab. 61-es pontja ment a gyújtáskapcsoló 61-es pontjára és onnan tovább a töltésjelző izzó másik végére. És ez a pont felel meg a kétoszlopos szabályzó D pontjának, ami elektromosan tulajdonképpen ugyanaz, mint az áramtermelő szénkefe.
A D/61 és a B/30/51 pontok között az a különbség, hogy a D/61 az áramkapcsoló előtt van, a B/30/51 pedig mögötte, ezért oda már rá lehet kötni az akkut análkül, hogy a dinamón kereesztül zárlatos lenne.
Érted ?
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu