hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Kacsás - 2007-03-06 21:35:13

Peti74 ill. a Többi Hozzáértő!

Sikerült újra elkezdeni foglalkozni a JAWA-mmal. Nem nagyon volt időm ilyesmire, most viszont talán több jut. Tavaly beszélgettünk arról hogy TS MZ dinamót tenni rá meg ilyenek. Ezt most egy kicsit elvetettem. Most azzal kísérletezem, hogy sikerült szerezni egy vadi új kétoszlopos feszszabályzót. Van egy elég szépen kinéző dinamó állórészem is, amely tavaly át lett alakítva ehhez a rendszerhez, aztán nem sikerült előrébb jutni. Valószínű hogy eredetileg is ilyen volt, mert nem volt benne furat az előtét tekercsnek (ez a kísérletezésem azon szakaszában volt érdekes, amikor az egyoszlopos feszszabályzót szerettem volna használni). Az volna a kérdésem/kérésem, hogy egy ilyen állórész bekötését átvennénk mégegyszer, nehogy tönkretegyem az új regulátoromat. Lehet egyébként tönkretenni nem jól bekötött állórésszel feszszabot?

Szóval indulva onnan, hogy az állórész tekercssor kivezetései hova kötendők. Kell-e bele az a kis előtét tekercs, vagy elegendő ellenállás az ami a feszszab. alján van? Megvan szép épen a híd a dinamó tetején. Ebbe kell belekötögetni a vezertékeket. Melyiket mivel összekötve és hova? Azt hiszem ez lehet a fő kérdés. :)

Köszönöm válaszaitokat: a Kacsás
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu