hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Fullkopy - 2007-01-19 00:18:06

Ha ilyen kevés km. van benne, felújításról a blokk esetén talán nem kell beszélnünk, de a kenőanyagok cseréjéről, a kerékcsapágyakban és másutt is, igen. Az kérdés, hogy milyen rendszerességgel lett beindítva, kell-e számolni korrózióval pl. többek között a hengerek, főtengelycsapágyak esetén.Ha szét kell húzni a blokkot,az magában min.húsz. Cserélni kell az öreg szimeringeket az első telóban, az olajat szintén, a kormánycsapágyban a zsírt, ,stb.. a munkadíj önmagában eddig harminc körül is lehet, plusz alkatrész. Nem blokk felújítással..az a másik negyven.. ha festeni is kell, ahoz szét kell még jobban szedni.. plusz lóvé.. akár száz is lehet a vége..a hátsó lengőkar tengelye sem szeret kijönni a helyéről, ha berohadt az állásban. Általában lengőkar és tengely csere a vége.Lehet még számolni rozsdás fékdobokkal, tönkrement bowdenekkel, elkorrodált kábelsarukkal, elpállott belső és külső gumikkal.. sorolhatnám..új akku, ismételt forgalombahelyezés, törzskönyv, forgalmi.. szerintem annyiba kerülhet, végül,amennyi
nél jóval kevesebbért kicsit többet futottat lehet kapni, vizsgával, gyönyörű állapotban.Akkor a várható ráfordításhoz add hozzá a jelenlegi értékét...
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu