hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Öregapó - 2006-11-24 16:06:42

Szia pepa. Eddig én is eljutottam.:))))
A következő amit én tervezek az a primer lánckerék és a kuplung levétele,a berugókar kivétele(olyan mintha bajonet záras lenne, el kell fordítani a kivételhez, a berakásnál is forgatni kell) a tuloldalon a szekunder lánckerék és a generátor lebarkácsolása.A generátor forgórészét egy nyolcas csavar becsavarásával a forgórész furatába lehet megoldani, nekem már sikerült egyszer.Ezután lejönnek a hengerek is.A hengereket azért jó a vége felé leszedni, mert a gyertya helyére becsavart valamivel lehet a főtengelyt egyszerűen kiékelni, ami néhány dolog levételéhez szükséges. Ezután a szimeringeket szedem ki. A főtengely szimeringek előtt van zéger is. A szekunder lánckerék alatti szimeringet még nem néztem. Ezután ha minden tervszerint halad, nálam elég lessz a generátor oldalon gumikalapáccsal megütögetni a tengelyt. Én ugyanis azért szedem szét a jószágot, mert elforog a főtengelyen a csapágy, tehát a főtengely nem kapaszkodik tulságosan az egyik oldalon. Mellékesen negyedik sebeségem sincs.Neked lehet, hogy nem ártana egy szétnyomó szerszámot barkácsolni a széthúzáshoz. Néhány fínom gumikalapács ütés neked se árthat széthúzáskor a blokk felek elválasztó vonalán körbe.Néha ettől is lazul egy picit.Igény szerint leírhatom majd, hogy hogyan készíthető.Ha jól mértem fel a dolgokat, a váltó egyben meg fog maradni a széthúzás után, nem borul szét, mint némelyik tipusnál.Széthúzáskor elvileg szépen kijön a főtengelyen a labirint tömítés is. Ahogy én nézem, ami gondot okozhat, az az, ha tömítés címén összeragasztották a blokkot, vagy ha valamit nem szedek le, amit kellene, esetleg több csvar tartja ösze, mint gondolnám. De ezek a dolgok menetközben kiderülnek, a ragasztást kivéve komolyabb fennakadást nem okozhatnak.Széthúzás után véleményem szerint minden cucc a a kuplung oldalon marad, utána ezeket kell leszerelni onnan.
Azért nem lenne rossz, ha valaki olyan is megnyilvánulna, aki szedett már szét ilyen blokkot.:)))
Engem az is érdekelne, hogy milyen munkák vannak a főtengely felújítása nevű gépműhelyi projektben.
Még egy: Lehet, hogy ha senki nem írja le tapasztalatait, megvárom, amíg te elkészülsz a dologgal, és nyilatkozol a tapasztalatokról.:))))))
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu