hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2006-11-17 18:45:58

Szerintem meg ha nem akarod megvenni, akkor ne rontsd más üzletét.
Ha használni nem tudsz, ártani ne árts !

Tudom miről beszélek, én májustól augusztusig hirdettem az amúgy mind motorikusan, mind futóművileg hibátlan állapotú, csak a megbízhatóságot és élettartamot figyelembe véve felújított, 300 ccm-es, tányérüléses, maxi praktikus csomagtartórendszerrel felszerelt honvédségi ETZ-met, ami már eleve egy ritkaság.
Rengeteg komolytalan érdeklődő volt, de mégis sokan voltak, akik nem jutottak el a kipróbálásig, mert a "100ezer alatt már metálfényezésűt kapok"-tól a "ez akkor is csak egy Honecker-csökevény"-ig rengeteg fikázást kapott szegény. Mivel a kezem munkáját senki sem ócsárolhatja, volt olyan érdeklődő, akinek én magam mutattam ajtót.
A végén 4 hónap után egy idősebb (és egyben nyugodt, higgadt, az élet adta dolgokat már megbecsülni tudó) motoros ismerősömnek adtam el. Ő pont ilyet akart, pont ilyen eladótól. Én meg megnyugodhattam, hogy nem valami motorgyilkos hülyegyereknek adom el, akinek annyi köze van a motorozáshoz, hogy padlásszobájában kirakott a falra néhány GSXR plakátot, és közben kevesebb km van a jobb csuklójában, mint ahány ezrest és havonta benzinre költök, sok esetben valami másról lemondva ezzel.
125 ezer Ft-ért ment el, pedig nekem jóval 200ezer felett volt: FAG csapágyak, eredeti török 300-as dugó, koelbe gyűrűk, amiknek a hézaga 50ezer km-nél még mindig 5 tized alatt van) PROX hajtókar, Elring szimeringek, és cak gyári ddr alkatrészek a váltóban (némelyik fogaskeréknek 4000 Ft felett volt darabja). A motorban a legutóbbi felújítás óta 8000 km volt, tehát aki megvette, még jó 40ezer km-en át bontás nélkül használhatja.
Én mégsem bánom, mert az a motor majd 70ezret futott alattam, az utasom és a csomagjaim alatt, és soha nem hagyott cserben, egyszóval ha ingyen adtam volna el, akkor is azt mondtam volna, hogy 5 év és 70ezer km motorozási élménye bőven megért 200ezer Ft-ot. Az életben mindennek ára van, a felhőtlen, komlikációmentes motorozásnak is.
Sajnos ezt sokan nem így gondolják, kis magyar társadalmunban minden döntési mechanizmus elsődleges mozgatórugója az lett, hogy minnél olcsóbb legyen a portéka, a minőség, az élettartam és az általa "bezsebelhető élmény" csak másodlagos. Persz korcs álmok mellé, az élményeknek nem kell minőség, mert lassan az is darabra van...

:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu