hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Öregapó - 2006-07-27 15:05:38

Meglehet oldani természetesen. Sőt többféle módon is, ízlésnek megfelelően. Amit én teszek fel, mihelyst lessz lelkierőm a mechanikus dolgokat megcsinálni az nekem került 1400 forintba.:) Ez a két db darlington tranyó ára. Halcellám van elfekvőben olyan, ami megtudja ezeket a tranyókat közvetlenül hajtani. Két darabb ellenálásom is akad még. Ennyi az én verzióm alkatrész igénye: két hal ic(de nem mindegy ilyen!) két db ellánállás, két tranyó. De legyárthatod a trabi gyújtást is. Ha nincs még hozzá nyákod és te csinálod, azt, akkor az utolso kétszer két tranyó helyett célszerű egy -egy megfelelő darlington tranyót használni, az jócskán egyszerűsíti még az eredetileg is elég egyszerű kapcsolást.De én a másmilyen hal icre és és még egyszerűbb csak két tranyóból álló kapcsolásra szavaznék(hengerenként egy-egy).. Igaz, nekem egyszerűbb a helyzetem, nekem még van vagy tíz darab megfelelő hal icm.Ha látsz egy megfelelőnek tűnő, de 12 voltos kapcsolást, azt álltalában át lehet méretezni 6 voltra, nem is nehezen.De azt is megteheted, hogy megkeresed Peti hetven akárhányat, régen nem járt errefelé(azért a régebben írt hozzászólások között megtalálhatod a mail címét, de lehet, hogy nekem is megvan), neki lehet, hogy van késszen eladó 6 voltos gyújtása olcsón.És jók is a visszajelzések szerint.Egyébbként nekem is volt hengerek között vándorló hibám a 634 esemen.Valamennyire még most is fennáll, de nem annyira vészes. Nekem szimering hiba okozza a generátor oldalon.Ha az egyik oldalon jó a keverék, a másikon nem jó. Lehetett állítgatni, hol az egyik oldal lett beteg, hol a másik, de mind a kettőt nem lehetett jóra beállítani. Most tökéletes a karbim, gyári új, tökéletesek gyújtó trafók, kondik megszakítók, így be tudtam állítani egy olyan helyzetet, amikor jól megy a motor. Valszeg nem tökéletesen, mert az egyik henger egy kicsivel dúsabb keverékkel megy, a másik egy kicsivel szegényebbel, de így, hogy minden más tökéletes nem számottevő a dolog. Persze, ha valamelyik gyertya, vagy kondi , trafó, gyújtó kábel romlani fog, akár olyan kicsit, hogy más moci észre se venné, itt azonnal ki fog jönni újra a hiba. Megpróbálom télig kihúzni így, aztán télen főtengely felújítás. A mostani állapotában a főtengelyemnek nincs igazán értelme szimeringeket cserélgetni, valószínüleg villámgyorsan hazavágná az újakat is.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu