hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Zapkorte - 2006-07-25 07:55:32

Az első felével nagyjából egyetértek: nincs sok értelme egymáshoz hasonlítani őket, mert más a rendeltetésük. Ami miatt most mégis megtettem, az a 400e Ft szóba hozása. Ha nekem annyiba lenne egy jawam, sírva fakadnék. ;-)
A kopó-fogyó dolgok egyébként annyira nem drágák, a 428-as láncot pl. pont ugyanannyiért adják a japóhoz mint az MZ-hez, és van Mitas abroncs japó méretben is, bár az enyim japó most éppen a börzéről kapott gumit 2e-ért (5mm mintamélységű bridgestone). Az olajcseréket szintén hagyjuk, mert amíg én 5000km-enként lecserélek 2l olajat a karterben, meg mondjuk utántöltök még fél litert e távon, azalatt te bekeversz 7 liter olajat a benzinhez a kétüteműben, akkor most melyik is a drágább?
Arról még nem hallottam, hogy a mai japóknak 20e km (vagyis kb. két szezon) lenne a tervezett élettartama, de szerintem lemaradt egy nulla. ;-) Ha így lenne, már rég tönkrementek volna a 21000 km-et futott gixxerek garanciális nagyjavításába. Ami viszont a szoci termékeket illeti: az ETZ-t anno úgy adta ki a gyár, hogy a motort 25e km-enként 0,5mm-es lépcsőkben fúrni kell. Na ha ezt elmondod egy japán mérnöknek, a hasát fogja a röhögéstől, az tuti.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu