hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Matya - 2006-07-24 21:46:43

Hát én mostan beleugatok...

Egy:Mindent tessék a maga helyén vizsgálni.Nem lehet a rizskályhákat a szocialista ipar remekeivel összehasonlítgatni, mert más korban, más célokra készültek.

Kettő:"Semmit nem kell rájuk költeni, fel kell ülni rájuk, és menni velük" Na azért ez sem igaz így.Ha veszel egy öreg rizskályhát, azért kell foglalkozni vele, már csak megelőzés céljából is, és simán csak a gumikra és egyéb kopó alkatrészekre rá lehet költeni egy Jawa vagy MZ árát.

Három:Az igaz, hogy ha jó egy japán, akkor tényleg élvezetes motorozni vele, de még ha maga csinálja az ember a karbantartásokat, akkor is többet fizet ki pénzben évente, /Feltéve, ha mindent lelkiismeretesen, és időszerűen végez el rajta, nem csak akkor mikor már kénytelen!/, mint egy szocialista gyártmányra.
/Ezt arra az esetre mondom, ha hobbymotorozásra használja valaki, és megy is vele, nem csak mondja, hogy használja..../
Ha csak az olajcseréket nézzük, meg gumik, láncszett, bowdenek.Hogy csak párat említsek.

Tény és való, hogy az anyagminőséget sem lehet összehasonlítani.Sem az eredetileg beépítettekét, sem az utángyártottakét.De ez abból ered amit már mondtam, hogy más kor, más igények, más célok....

Lehet hogy a ferdeszeműek már nem másolnak, de azért például veterános körben még mindig nagyobb az elismertsége a Jawának, már csak a majd 80 éves gyártörténet miatt is, mint valami távolkeleti "fostalicskának".

Egyébként még annyit hozzátennék, hogy sokan leugatnak, mert nem vennék új motort magamnak, és ismerősnek sem ajánlom.Mivel szerintem ma már a japánok is szart árulnak horror árakon.DE.Az én igazam látszik beigazolódni, ha már az új GSX-R 600asokat 20ezer km futásteljesítményre tervezik, mivel "azalatt úgyis összetörik őket"..
Bár ezzel sajnos a mai motorozási kultúráról is sokat elárulunk, de akkor is pofátlan átverésnek minősítem...Ezek után én vigyáznék a minőséget és a japánokat egy lapon említeni....Főleg, hogy a szoci termékek még a legroszabb minőséget produkáló időkben is elfutottak 50-60 ezer Km-t......Ezek alapján a szoci volt minőségi..:))))

Továbbra is azt vallom, hogy inkább tovább kell keresni, de 18-20 évnél fiatalabb japánt nem kellene venni.

Lassan ott tartunk mint amásodik világháborúban.Ott tudnillik a vadászgépek élettartamát olyan 100 repülési órában határozták meg, és arra gyártották...Mert úgyis lelövik.Akkor meg minek minőséget beleépíteni..Na ki-ki vonja meg a párhuzamot saját belátása szerint...


Ja meg van egy magyar mondás:Addig nyújtózkodj, amíg a takaród ér...

Megszívlelendő motorvásárláskor is...Bármit vesz az ember, ha peches, nagyot lehet szopni vele.És a japánnal sokkal nagyobbat, mint a szocival.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu