hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Zapkorte - 2006-07-24 11:32:24

Ez nem teljesen így van. A háború előtt kb. 30.000 autó futott, hazánkban, ezeket elvitték a háborúba, aztán amelyiket nem lőtték ki, elzabrálták az oroszok. Után volt egy roncsösszetákolós időszak, aminek a vége valóban a magánautózás betiltása lett, de a motorok végig magánkézben maradtak, sőt, ugye ekkoriban élte a csepel gyár a fénykorát. A hatvanas években még vígan futottak a veteránok, de már nagyon sok baj volt velük, lefogaztak a lánckerekek meg stb, és nem volt alkatrészutánpótlás csak a kisipari toldozás-foldozás, úgyhogy egy idő után szép csendesen kidobálták őket a tulajok, és vettek korszerű béka jawat meg mz trophyt. Ez teljesen természetes folyamat, most is ez megy, amikor az emberek kidobálják az etz-t meg a 638-ast, és ráülnek a japókra. A különbség az, hogy most már nincs vaskohó, ami elnyelhetné a régit, így aztán megállnak ezek a gépek a pajtákban. Meg egyébként is marha sok volt belőlük, a hetvenes években több mint 600e rendszámos motor volt forgalomban (ma csak mintegy 90e).
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu