hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 30. szombat 
András, Andor

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Zapkorte - 2006-07-15 21:22:48

Nekem sajnos sosem fogott blokkra az első dobom, de még soha semmilyen tárcsafékes motoron sem, még a duplatárcsás, tárcsánként négydugattyús féknyergű GSX-R-em sem. Megjegyzem: talán jobb is. Elég ócska érzés lehet, amikor blokkol az első kerék. ;-)
Ami az árakat illeti, azért a tuning elég jól közelíti. Veszed mondjuk az alapgépet 50e-ért, veszed rá a vape-t 25e-ért, veszel rá egy használt ETZ elejet telóstul mindenestül 15e ért, ez már 90e Ft. Ehhez képest tavaly egy ismerősöm 150e irányáron árulta a kétporlasztós RD-250-jét, és nagyon korrekt volt a gép, én egyszer bütyköltem holmi elektromos hibával, és komoylan mondom, ámultam, hogy kétütemű ilyen csendesen és egyenletesen is tud járni. Szerintem 120-130 körül vehették meg, és jól is járt vele a tag, mert nem kellett "tuning cuccok" után futkosnia, csak rá kell ü1nie, és menni vele, mert minden meg volt gyárice: bölcsőváz, generátor, tárcsafék, membrámvezérlés stb stb. Én is majdnem megvettem, de aztán inkább mégis a GSX-R250-re ültem rá 150e Ft-ért, mert gondoltam ilyenem még úgyse volt, hát kipróbálom ezt is. Nem kellett neki komoly generál, csak hátra egy féktárcsa betétekkel (jó, ez viszont meglepően drága volt). Az én tapasztalataim azt mutatják, hogy egy karburátor+gyújtás+villany bütykölés után szinte minden használt jármű életre kel. No persze nem kell minden csótányt megvenni, pár hónapig nyalni kell a hirdetéseket, mire megtalálod az igazit, de ez már csak azért is jópofa, mert ha nyalod őket, látod, hogy a hirdetett masinák 70-80%-a hónapokig nem kél el, annyira túlárazott, és akkor már téged sem tudnak bepalizni. Ezzel a motorvétellel inkább az állami sarc a gond, az még tavalyi áron is 30e körül nézett ki, annyiért elég jól ki lehet pofozni a régit - hacsak nincs valami nyomós okod a cserére, mint pl. az én jawam étvágya volt. (Ha kicsit szerényebb lett volna, talán még ma is meglenne.)

Egyébként bőven lehet új 125-öst venni 600e alatt, no persze nem a presztizsmárkákból, hanem az orosz-kínai licenszgyártmányokból.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu