kutya - 2006-06-23 11:07:18
Na, megtörtént a műszaki... elég kalandos volt :)
Elindultam, ráadtam a világítást, le is állt... előtte nap vettem az akksit...
Nagynehezen odaértem, de hiába húztam a gázt, nem pörgött fel.Emellett folyton lefulladt. Előszőr arra gondoltam, hogy megszívta magát, vagy beköpte a gyertyát.Amikor rám került a sor, az ember elindult a motor fele, és rögtön azzal nyitott, hogy má előre látja, hogy ez nem fogja megkapni, mert nincs rajt prizma. Bíztató kezdet. Végül kiderült, hogy van rajt prizma, de takarja a rendszámtábla. Akkor következett egy maratoni táv lefutása a 100 m-es férfi síkfutás világrekorja alatt az első biciklisboltba. Persze prizmájuk nem volt normális, de végül megoldódott a dolog, mert leakasztott egyet az egyik bicaj csomagtartójáról. Akkor megint futás vissza a vizsgahelyre, megmutattam hogy van prizma, de persze nem tudtam felfogatni, mert rövid volt a csavar. De addigra már fent volt a matrica, csak fizetnem kellett. Ja, és nekem nézte, hogy csúszóra tudom-e fékezni a hátsó kereket, megnézte a világítást, a refi visszajelzőt is. Viszon eü csomag, mer izzókészlet nem is került elő, pedig még délelőtt azt hajtottam :)
Na, és akkor következett ismét egy probléma, nevén nevezve a hazajutás... berúgtam, elsőre indult, viszont 10 m után ismét megadta magát. Utána már nem indult, olyan hangja volt, mintha nem lenne szikra vagy nem lenne elég. Szép kis tömeg gyűlt össze körülöttem. Kiderült, hogy a légszűrőnél a gumi cső el van repedve, nem is kicsit ezért valószínű falsot szív. A gyertyát nem tudtuk kieszkábálni, mert nem fértünk hozzá a gyújtótrafótól, én meg nem készültem spec szerszámokkal. Kb. fél óra cseszteteés után jött az a jelenség, hogy az üres visszajelző elaludt, amint világítás lett kapcsolva. Ismét berúgtam, átkapcsoltam generátorra, akkor meg viszonylag jól működött. Szóval nagy valószínűséggel behalt az akksi. De ez mitől van? Lehet azért, mert 11Ah-s 14 helyett? vagy a sok rúgástól leszívódott? Vagy rövidre záródik? Valami gyors megoldást kell eszközölnöm, mert holnap veterán találkozó, és kár lenne kihagyni. Ja, meg hazafele, 70ig semmi gond nem volt, 70 körül nekiállt rángatni, de nem nagyon, csak kellemetlen volt. Az lehet, hogy ez azért van, mert valami gebasz van az üzemanyag rendszerben? Vagy fenn akadt a tű, és csak szerencsém volt, hogy haza tudtam érni?
Segítsetek, kétségbe vagyok esve, eddig semmi baja nem volt.
Előre is hálás köszönet |