hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


JawaZoli - 2006-05-24 17:19:08

Peti és Jawas haverok!

Hónapok óta nem volt alkalmam olvasgatni a munkám miatt, ezért csak most találtam meg az áprilisi hozzászólásodat. S ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem + még néhány más jellegű.
1. Írtad, hogy a bal henger jobban melegedhet a megszakító miatt. A nagyon szép 1987-es 638-asomon a jobb henger szinte egyáltalán nem füstöl a bal viszont látható, illetve ez a henger gyorsabban és jobban melegszik mint a jobb. Véleményed szerint ez a gyujtástól lehet? Bár hozzá kell tennem egy rugásra indul hidegen-melegen, külön-külön mind a két henger is normálisan üzemel. Gondoltam gyűrű kopásra is, de nem igazán akarom lehúzni a hengert amíg nincs feltűnő, hallható rendellenesség.
2. Nem rég eldugult a porlasztóm egy leváló kis szennyeződéstől és azóta nem igazán tudom beállítani rendesen. A gond, hogy szivatóval pörög a motor vagy 3 ezret, anélkül melegen pedig az előírás szerinti 800-1000 körül. Arra gondoltam, hogy a benzin-levegő arány nem megfelelő, aminek ugye bár 1:16-nak kellene lenni. Hogy a fenébe tudom ezt ilyenre beállítani. Csak egyszerüen fülre?
3. Az automata kuplungot leszedtem a múltkor, mert nem tetszett, hogy néha nem ugrik vissza alap állásba és nem lehet "recsegés mentesen" váltani. Mióta nincs rajta, azóta a fokozatok, szépen kattannak, ahogy egy komolyabb motoron. Viszon a gondom,hogy a váltópedált nem nyomja kellően vissza a váltórúd, ezért ha például 4-ből vissza váltok 3-ba és utána 2-be akkor a 2. előtt a pedált egy kicsit meg kell emelnem. Végül is nem gond, hisz kímélem a váltót, de nem a legjobb. Szóval a blokkon belül van-e valahol egy rugó, aminek vissza kellene húzni a pedált. Vagy esetleg van erre más megoldás.
4. Ha esetleg van valakinek eladó: Akksi tartója, visszapillantója, fék karra amelyikbe be lehet kötni a féklámpa kapcsolót, ill. órák közötti kis fekete műanyag visszajelző táblára, akkor vevő lennék rá.

Előre is köszi a választ.

JawaZoli
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu