hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


magush - 2006-04-13 19:50:07

Köszönet a sok segítségért kuplungtémában. Ennek ellenére gondolatvilágom a radai rosseb és egyéb ízes magyar szókapcsolatok körül forog, ugyanis nem sikerült jól beállítanom, és azt hiszem, hogy ez már nem az én hibám. Az iránymutatásoknak megfelelően belőttem (kicsit kisebb játékot is hagyva) a főcsavart, utána 2 mm-es játékot hagytam a karnak. Ennek ellenére a sebességbe rakásnál azonnal érződik, hogy már van erőátvitel és esik a fordulatszám. semmi baj, főcsavar beljebbteker. jó, most már remek, (már majdnem tökéletesen kiemel) de ekkor már el is kezd csúszni a kuplung egy-egy erősebb gázfröccsnél. Kész vagyok.
Egyébként már azt is csináltam, hoyg a karnak nincs játéka, azonnal kezdi a kiemelést, de úgy se jó. Próbáltam az automatikát használva, ott is minimális játékot engedve, de indulásnál ott is érzem, hogy nem emel ki tökéletesen. Visszatérek eredeti gondolatomhoz, hogy nem lehetséges az, hogy a kuplungkarom nem jó? (Powerarc véleménye szerint nem JAWA a kar) Lehet hogy túl rövid az útja és azért nem tud rendesen kiemelni? Vagy muszáj lesz blokkot bontanom? ÁÁÁÁ. Egyébként jól értelmezem, hogy a melegen az alsó fordulatszámtartományban gyenge, és nehezen felpörgő motor a túl gazdag keverék eredménye? Előre is kösz a segítséget és bocs, ha túl zöldeket kérdezek...
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu