hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Gyuri - 2006-03-31 14:34:57

Csak a primer lánckereket(ami a főtengelyen van) én nem tudtam lehúzni, mert a lánc egybe tartotta a kuplungkosár lánckerekével.
De nem nagy ügy, a rugós csavarokat kicsavarod - ha le kell szedni a kuplungot is -, kiszeded azt a fölső lapot, aztán egyben kiszeded a lamellákat, lecsavarod a kuplungtengelyről a csavart - rendes menete van, balra le, jobbra fel -, persze előtte a biztosító alátétet visszaegyenesíted (kilapítod), ha meg visszarakod akkor majd fölhajtod. Ha nem így jársz el, akkor úgy jársz mint én. Két év után - hogy szétszedtem a kuplungot, egyszer csak, mintha elszakadt volna a kuplungbowdenom, az ám, de a váltó sem emelt ki. Hazagurultam és kiderült, hogy lecsavarodott a kuplungkosarat felfogató csavar, és szépen egyben leemelhettem a lamellákat, a, rugós csavaros fedéllel együtt, csak az a pálcika állt ki belőle. A kuplungkosár nem csúszott le a tengelyről, mert a primer lánc megtartotta - szerencsére, mert széttörte volna az egész bal oldali deknit, meg ki tudja még mit.
Jó munkát, egy óra alatt megvan az egész, szimmeringet minden rendes szimmeringszaküzletben kapsz.
Udv: Gyuri
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu