hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 01. vasárnap 
Elza

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


iug3 - 2006-03-22 16:05:42

Részben jól írod. Normális esetben (nem a Jawa) a töltésjelző lámpán átfolyó áram, meg a forgórész visszamaragó mágneses tere és a forgás gerjesz feszt az állórészben. Mikor a fesz átlépi az akku feszültségét, kezd az áram folyni az akkufelé, az egyenirányítón keresztül. Ha az akku fesz kezd közelíteni a 14V-hoz, a feszszab csökkentia gerjesztő áramot. Rendes helyen van méd az egyenirányíró hídban még 3 dióda, ami meg a fessz szabályozót táplálja külön a generátorról.Így a saját magát gerjeszti a generátor. A Jawa meg a gyujtás kapcsoló 12V-ról gerjeszti. Ezért vesz fel olyan sokat állóhelyzetben. Forrás: Skoda talán "95 után ezzel a Jawas fesszabályozóval van szerelve. Vagy fordítva. Ott normálisan van megoldva, tehát itt is meglehet oldani. (fillérekből, és még helyet is nyerhetünk.)
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu