hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 01. vasárnap 
Elza

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2006-03-22 11:29:41

Matya, és főleg iug3.

Azért én itt 1-2 dolgot nem értek.

- Ha az alaplap acélból van, akkor a gerjesztőtekercs (generátor esetében a forgórész) mágneses mezejét le kéne árnyékolnia az ic felől nézve. Iug3, ugye acélból van az alaplap ?

- Ha álló motornál ráadod a gyújtást, akkor a gerjesztőtekercsben (még mindig a forgőrész) nem kéne áramnak folynia. A forgórész az egyenirányítón és fesszabályzón keresztül az állórész által termelt áram egy részét kapja vissza, de álló motornál ugye nincs áramtermelés. iug3, ugye nem folyik áram a forgórészedben álló motornál ?

- Ha a trabant és az ETZ (ugyanaz) Hall ic-s jeladója ilyen érzékeny lenne, akkor az ETZ 3 fázisú generátorára miért tették volna fel gyári gyújtás gyanánt ? iug3, ugye a trabi/ETZ féle ddr ic-t szerelted be ?

- Azt sem értem, hogy miért zavarhat be egyáltalán, hiszen a hall cella egy olyan félvezető kockának fogható fel, ami úgy működik, hogy két oldala között vagy szakadás vagy rövidzár keletkezik attól függően, hogy másikk két oldala között milyen irányű mágneses erőtér van. Viszont a mágnesgyűrű erővonalai szerintem épp merőlegesek a forgórész erővonalaira.

Az a baj, hogy ezeken fórumokon minden sikeresen beszerelt és működő elektronikus gyújtásos hozzászólásra legalább két sikertelenségről/hibás működésről/megbízhatatlanságról szóló
hozzászólás jut, aztán hiába magyarázkodunk páran, hogy a hall ic-s elektronikus gyújtás meg az elektronukus fesszabályzás okos dolog és százszor többet ér, mint mechanikus elődei, laikus nagy többségben az marad meg hogy az elektronika = szívás.
Attól is kihullik a maradék hajam, amikor azt írta itt a tag a mechanikus szabályzóra, hogy "gyári alkatrész rulez". Hogy a technikája 60 éves az nem számít.
Szomorú vagyok.

Peti74
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu