hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 01. vasárnap 
Elza

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Fullkopy - 2006-02-18 12:38:00

Akkor a gumit koptatja a cső. Nem tarthat sokáig... tuti így kell lennie gyárilag? Gumiból kopóperselyt mozgó alakrészhez nem nagyon szokás csinálni..ez nem egy lada keresztstabilizátor, itt komoly , tartós megvezetés kell.

Pl. a dácsiánál nemegyszer kimászott a gumi a szilentből a két csőszelet közül, vulkanizálási hiba miatt.
A lényeg ott az lenne, hogy a 2 csőszelet közé beöntött gumi ragadjon fel mindkét szeletre,tűrje azt, hogy a tengelyen fixen rögzített belső csőszelet és a lengőkarba besajtolt külső csőszelet helyzete kis szögben a lengőkar mozgásakor megváltozik.Ha valamelyik szelettől a gumi elválik, ekkor kezd rohamosan kopni a gumi,kotyogni fog, csere... Ezért nem mindegy, milyen helyzetében húzzuk meg a lengőkart, hiszen a gumit nem lehet a végtelenségig csavarni.
A kúpos szilentbélésekkel ugyanez a helyzet,( pl. hátsóteló, egyes keresztstabilizátorok, -mc. person fut.- ) a dolog annyival egyszerűbb, hogy nem kell csőbe önteni, a tányéralátét segítségével meghúzott gumikúp , pogácsa, befeszül a fészkébe és rászorul a tengelyre is..
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu