hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


szakal666 - 2005-11-30 22:06:31

Helló magush!
Ha nem veszed rossz néven, hozzászolnék a kérdéseidhez. Sorban ahogy kérdezted:
-A ferodo vastagsága a pofán jó ha legalább 3 mm. A vékonyabb is elmegy, de nem tudhatod mikor adja meg magát.A lényeg, hogy a pofák TELJES FEÜLETÜKKEL felfeküdjenek a dob falára!!!
-A színre nem igazán tudok válaszolni. Ha jól emlékszem, nekem már előfordult mind a 2 fajta. Sztem a Jaffának ígysem úgysem lesz jó fékje :-(
-Leszedés: nem árt, ha munkavédelmi kesztyűt használsz, elemeled az egyik oldali betétet a fékdekniről és leugrik (mind a 2). Vissza én egyszerre pattintom fel a 2 pofát (rugókkal összekötve).
-Összeg? nem sok, nem tom. Ezt valaki más mondja meg.
-A dobot, ha nincs naon idóta módon kopva (ferde, bordás, esetleg rozsdamarásos) nem nagyon kéne szabályozni. Nem túl vastag a vasbetét az alamíniumban.
-Szabályozni bármelyik esztergályos aki hajlandó foglalkozni a pepeccsel
-a dob átmérője olyan kismértékben nő meg egy felszabályozás során, hogy nem észlelhető különbség.
-Kiveszed előle a seeger gyűrűt és túloldalról tüskével (dorni) kiütöd
-A bowden: kenése ha szétszedhető (kuplung) gépzsír, ha nem akkor motorolaj. A végén a bogyót (diónak hivatalosítják) legegyszerűbb bicikliküllőből csinálni. Sárgarézből van, a bunkós végét vastagabb fúróval besülyeszted, átdugod a sodronyt a vékony vége felől (ha a hengerecske nem hasított, akkor előszőr azt fűzd fel) úgy, hogy túlőldalt kb. 1mm-t kilógjon. Befogod a sodronyt a küllőanya alatt satuba és a kilógó 1mm-t egy pontozóval szétütöd az előbb készített süllyesztésbe. Így a bovdenről már nem tud lecsúszni az anya. Most mártod oltott sósavba és forrasztod meg (mártod,cínezed, mártod cínezed, 2-3-4szer míg az ón jól meg nem fogja a drótszálakat és az anyát is és az anya vékony végénél meg nem jelenik).
Jó munkát!
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu