hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Mixer - 2005-11-10 15:40:06


Elnézést Urak! Félre érthetően írtam le az előbbi hozzászólásom. A váltót még nem szereltem meg, még dobálja a 4-diket!
Megvettem a mocit, és nem volt működőképes, de ismertem az első és második tulajdonosát is, egy utcában laktam velük régebben. Szóval hihetőnek tartom, hogy 21 ezer kilóméter van a mociban. Ki kellett pucolni a benzintankot, mert 8 éve csak állt benne a benzin, és irtózatos trutyi lett belőle. Rozsdásodott a tank belülről rendesen. Kivált az olaj a benzinből és a benzincsapban, meg a karburátorban szó szerint megkövesegett, úgy lehetett csak kikaparni, a benzin nem oldotta. A folytószelep körtolattyúja szintén be volt oxidálódva, sehova sem mozdult.
De ami a legnagyobb problémárt okozta, tanuljatok belőle, szóval valami régebbi szerelő szaki felcserélte a gyertyapipákat és úgy próbálta meg beállítani a gyújtást. Számomra is érthetetlen módon, nagy nehézségek árán, de el is indult a gép, kétszer is. Gondolhatjátok, hogy gyanakodtam mindenre, mindent megint szét szedtem, de nem lett jobb. Na végre másnap, világosba nekiálltam gyújtást állítani. Megszakítóhézagokat 0,4 mm-re, felső holtpont előtt 3,5 mm-re állítottam a gyújtást.
Forgattam a főtengelyt, és hol az egyik pipába, hol a másik pipába dugtam egy gyertyát, és néztem volna szikrát, de nem volt. Nagyon gyanús lett, mert áram volt mindenhol, a trafóknál is, gyújtáskapcsolót leellenőriztem, minden ok. Na ekkor nyilallt belém, egy gondolat, hogy mi van, ha valamelyik "okos" felcserélte a pipákat. Mindkét pipába tettem egy gyertyát, és csodák csodájára a másik gyertya szikrázott, mind amelyiknek kellett volna az eredeti pipahelyzet szerint. Felcseréltem a pipákat, megszivattam, és egyből rugásra indult a gép! Győzött a tudás a technika felett!
Remélem tetszett a beszámoló!
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu