hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Elek_Sanyi - 2005-09-28 13:08:07

Sziasztok!

Nekem egy 350/638-asom van, és a fogysztás egy relatív dolog nála. Pl: Vettem rá új enduro gumikat, mert a gyári gumikkal való csuszkálást már untam. Nálunk az aszfalt út ritka dolog, amerre én járok. Szóval hátulra 1.5 cm mintamélységű 110/100(4.1)-as gumi ment, előre 3.5-ös. Az első úton észrevettem, hogy iszonyat zajos a gumi, a motor erőtlen és a tankolásnál rájöttem, hogy ez nem volt jó döntés.
Ha tépem neki a 8 liter simán elérhető. Úgyhogy gyorsan le is cseréltem a gumikat. Na, ezután mániám lett a fogyasztás, és a BOSCH gyujtásommal, meg némi karburátor elemzéssel le tudtam szorítani 3-4 liter közé. De a motorkerékpároknál a fogyasztás a kivett teljesítménytől jobban függ mint az autóknál. Ha döcögök, és mindenki lealáz, akkor elérhető a 3 liter, de ideális körülmények, és önuralom kell hozzá. Nehogy véletlenül hozzá érjek a gázhoz!!! Én JAWA párti vagyok, de az MZ sokkal könyebb, és nem mindegy, hogy az ember 30-40Kg-al több fémet cipel. Nem szabad csodákat várni tőle. A Jawa 2928-as karbija tartalmaz egy teljes terhelési dúsító rendszert, ami annyit tesz, hogy ha a torló nyomás megnő, akkor ezen a rendszeren átszívja a benzint, és csapást mér az ember pénztárcájára. Ha valaki kiváncsi erre, akkor a karbin a légbeszívó tetejénél van. Ha végigköveted a csatornát, akkor ez az úszóházba megy (lefelé álló részcső kalibrált furattal). Na ezt úgy indítottam, hogy ledugóztam. Vigyázat! Nagy teljesítmény kivételnél autópányán kilukadhat miatta a dugó! Plusz visszavettem a 72-es kisegítő fúvókát 63-ra, a tűt leengedtem teljesen, az üzemanygszintet visszavettem. Ezután már a Synt 2T ajánlott, mert beállás veszélyes! Így lehet megcsinálni a 3 litert. De a gép nem megy, amíg be nem melegszik fulladozik, kihagy és nagy teljesítmény kivételnél felcsörög! Majdnem használhatatlan, és kopik mint ÁLAT. Emellett iszonyatosan kell vigyázni hogy be ne áljon, mert a dugó hőátadását seíti az üzemanyag ami nincs!

Ennyit a fogyasztásról!
Végül vissza állítottam a gyári beállításokat és nem hiszek többé az anekdótáknak.

Hali
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu