hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 30. szombat 
András, Andor

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


lajos - 2003-11-24 19:57:14

Kedves Pole!
Örülök, hogy működik. Ha szabad tanácsolnom, az áramkapcsolót(dupla mozgó érintkezös ahol a sárga segédérintkező egy dondolattal előbb zár, így terméstetesen később nyit is) az akku elektromotoros erejére (terhelés nélküli feszültség) 6,6 6,7V-ra, a fesz.szabályzót (két alló érintkezője van) pedig 7.2V-ra világítással(hiszen csak igy szabad motorozni) célszerű beállítani. Lámpa nélkül ne motorozz, mert magasabb lesz a feszültség és az akku. nem örül ennek.Én sem gondoltam, de így van. A viszáram kapcsolót szabályozható tápegységről lehet egyszerűen beállítani de minden egyes mérésnél 0-ról kell kezdeni a feszültség emelését és figyelni kell mikor zár az érintkező. Elég macerás. Ha úgy döntesz, hogy ebben az állapotában jó értéken áll, ne vergődj vele. A beállított feszültsédet viszont érdemes ellenőrizni.Mindég töltött akku.-val végezzük a beállítást, és soha nem az akku. töltő áramát állítjuk be hanem a redszer feszültségét. Az akku. a töltöttségi állapotától függően vesz fel töltö áramot.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu