hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 30. szombat 
András, Andor

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


lajos - 2003-11-19 22:44:41

Kedves Pole!
A testzárlatot Attila ismertetője alapján kell elvégezni. A menetzárlatot közönséges ellenállás mérővel nagyon nehéz mérni (hiszen a tekercsek galvanikusan össze vannak kötve) célszerű elvinni egy motor szerelö vagy tekercselő műhelybe ahol pillanatok alatt kimérik. Nekem ingyen megtették. Elmondom saját tapasztalatom.+ ról - testslésre alakítottam át a gépet. Akkut -ra testeltem,fesz.szab. áram kapcsolóját néhányszor megnyomtam a megfelelő polusú remanens mágnestér kialakítása céljából. Beindítva a motort nem gerjedt fel (jó forgórésszel). MIndent lekötöttem a dinamórol, külön tápegységről 6V= kapcsoltam a gerjesztő tekercsre M (nem az a kivevetés ahova a + kefe van kötve) oly módon, hogy M+, test -. Ha jól emlékszem 3 A körül vett fel. Azután újra indítottam, mértem a D és a test között. Egyszer csak fölgerjedt és fordulatszámmal arányos feszültséget szolgáltatott a dinamó. A tápegység lehet az akku is ha győzi a gyujtást és a gerjesztést egyszerre.
Jó munkát Laci
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu