hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Powerarc - 2005-08-17 10:33:11

No akkor menjünk sorjában.
A tankban lévő belső szűrő cserélve lett, ahogy a benzincsapban a gumilemez is. Ha megnyitom a csapot, szépen folyik mindkét állásban. A tank és karbi közötti szűrő is rendben van.
Anno a motor 10 évet állt, a karbit nem győztem pucolni, volt párzor beáztatva, tisztítva. A gyertya NGK B6HS, ami ha jól néztem olyan 200-as hőérték körüli. Ennek ellenére városi közlekedésben sem kormos, barna, de kicsit sötét. 1:40-es keverékkel járok, amit magam csinálok. Alapjáraton, vagy kis túráztatásnál van valamennyi füst, de nem jelentős. Igazi füst akkor van, amikor kimegyek országútra és jól kihúzatom. Hidegindítás érdekes számomra. Pár nap után is elindul, de nem tetszik. A könyv szerint gyújtás nélkül indítok 2-4-szer. Utána be is ugrik a motor, de hiába van rajta a szivató és a gázhoz sem nyúlok, alig pöfög az alapjárat felett, és egyenetlen is. Ha pici gázt adok, le is fullad. Amennyiben a lefulladás előtt jól megmozgatom a motort, hadd lötyögjön az úszóházban a benya, akkor egyszercsak rendesen felpörög motor úgy majd 2000-es fordulatszámig. Ekkor a szivatót vissza is nyomhatom, menetre kész a járgány. Szóval ezek a tünetek.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu