hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Fullkopy - 2005-08-14 16:00:38

Semmi extra, egy hosszú bowden működteti gyakorlatilag ugyanazt a konstrukciót, mint amilyen hátsófék.Az állítása színtúgy történik, néhány fékpróba után be lehet állítani, össze lehet hangolni a kettőt. Azt nem állítom, hogy ugyanaz a beállítás üres és terhelt oldalkocsinál is egyformán jó lesz, mert nem így van.
Vészfékezésnél egyszerre illene blokkolnia a hátsó és oldalkocsikeréknek, és nem kéne egyik oldalra sem elhúznia..
Úgysem lesz sose tökéletes, a gumik mérete, mintája, állapota miatt, jóval kisebb az oldalkocsikerék... a fékdob és pofa meg ugyanaz...
ha akarják sok helyen meg tudják mérni, KöHÉM rendeletben van szabályozva, mit kell produkálnia, de ez nekünk mindegy, házilag úgysem tudjuk mérni.
Kispesten is vam motorhoz fékpad, az egyik kereket a fékpad satuszerű eszközbe szorítja, míg a másikat mérik. Nálam meg se nézték a féket.
Polikarbonát kapható az OBI áruházakban, különböző gyártóktól, méretekben és vastagságokban, olyat kéne választani, melynek törésekor nem keletkezik éles, szilánkos felület. Dekopír fűrésszel lehet szabni, hőlégfúvóval hajlítani..
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu